Μερικά από τα χειρότερα βιβλία που έχω διαβάσει ποτέ! 😈



 Ειλικρινά σας το λέω.. Είναι από τις δύσκολες αυτές στιγμές που δεν μου αρέσει να γράφω άσχημα για βιβλία.. Αλλά πρέπει να το κάνω. Δεν γίνεται να γράφουμε μόνο για τα βιβλία που μας αρέσουν.. Υπάρχουν και τ άλλα που χωρίς αυτά δεν θα εκτιμούσαμε το ωραίο βιβλίο..
Για πάμε να τα δούμε...

1. Ο Διάβολος και η δεσποινίδα Πριμ
2. Έρωτας στην ομίχλη
3. Οι δαίμονες δεν έχουν όνομα
4. Για έναν άντρα
5. Η μάγισσα του Πορτομπελο
6. Στα χρόνια της χαμένης αθωότητας


• Εσάς ποιό/α βιβλία δεν σας άρεσαν? (Να ξέρουμε μην κάνουμε λάθος επιλογές) 📚



25 σχόλια:

  1. Μάλλον δεν έχεις διαβάσει ακόμα τον "βαρωνο της Φλωρεντίας" για αυτό λες για αυτά...αχαχα... Ωστόσο θα συμφωνήσω για τη "Μαγισσα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν το έχω διαβάσει χαχαχα έτσι όπως το λες δεν θα το διαβάσω! 🎈

      Διαγραφή
  2. Ο Αλχημιστής....Το πέταξα από το παράθυρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ογδοντες ημερες κιτρινο!!!δεν το διαβασα εννοειται αλλα εμαθα οτι κιαλλα χρωματα!!!μακρια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιά τους Δαίμονες διαφωνώ εμένα μου άρεσε! Δεν αντεξα να διαβάσω το εκκρεμές τού Φουκω και με κούρασαν πολύ Τα άδεια κουτιά, αδικαιολόγητα φλύαρο ενώ είναι ωραίο ψυχογραφημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Blue monday των nicci-french... Μου φάνηκε τρομερά βαρετο κ δυστυχώς είχα προλάβει κ είχα αγοράσει κ την υπόλοιπη σειρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αισχατοι καιροι!!!! Και εκτοτε ουτε εχω ξαναδιαβάσει βιβλίο της Καλλιοντζη. Ούτε και πρόκειται νομίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν και θεωρώ ότι από κάθε βιβλίο κάτι θα πάρεις...δεν μπορεί! ..ο Αλχημιστής με απογοήτευσε...τόσες λέξεις , τόση περιπλάνηση για να καταλήξουμε στο αρχικό απόφθευγμα...πφ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το κοριτσι του τρενου!!! βαρετο, μεχρι θανατου
    δεν καταλαβα ποτε γιατι εγινε τοσος ντορος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ δε θυμάμαι ποια βιβλία δε μου άρεσαν καθόλου... Μάλλον διαγράφονται αυτομάτως από τη μνήμη μου!
    Πάντως, τα 'Ερωτας στην ομίχλη', 'Οι δαίμονες δεν έχουν όνομα' και 'Τα χρόνια της χαμένης αθωότητας΄τα έχω διαβάσει και δε με συγκίνησαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 1)Με λένε Ντάτα
    2)Κάποτε στη Σαλονίκη
    Δεν μου άρεσαν καθόλου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συμφωνω με το 3) και το 4)!Θα προσθεσω και το βιβλιο "Οταν τα παραμυθια λενε αληθεια" της Ευας Ομηρολη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εμενα δε μου αρεσε η δευτερη πραξη της μεταξιας κραλη.πανω που πηγαινε να πει κατι να φτιαξει ενα μυστηριο ενα τραβατε κ ας κλαιω ηταν τελικα δεν το αντεξα κ το τελειωσα με τοζορι.επισης κ το αρωμα που ειχε γυριστει κ ταινια δεν τρελαθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή