4 πρωταγωνιστές βιβλίων που θα ήθελα να υπήρχαν•





 Στην ουσία ο τίτλος του άρθρου είναι λιγάκι ανακριβής, γιατί δεν γινόταν να γράψω ωραίοι, σωστοί, ρομαντικοί άντρες που διαβάζοντας το βιβλίο τους σκέφτηκα πώς θα ήταν ωραίο να τους είχα γνωρίσει κάποια στιγμή στη ζωή μου (θα φαινόταν πολύ κάπως)..Την συγκεκριμένη ερώτηση μου την έχουν κάνει πολλά άτομα και η αλήθεια είναι πώς τώρα που σκέφτηκα να γράψω αυτό το άρθρο, έκατσα και το σκέφτηκα. Κατέληξα σε 4 άντρες πρωταγωνιστές-ήρωες:

1. Ο Ραμός = Μ άλλα λόγια σ αγαπώ! Ένας άντρας δυναμικός, ανεξάρτητος, ρομαντικός και το κυριότερο πιστός, τρυφερός με μεγάλη διεκδίκηση προς την γυναίκα που αγαπάει.

2. Ο Δάμος = Μάτι του Βοριά! Λοιπόν, ο συγκεκριμένος αν και με χαλάει απίστευτα ο χαρακτήρας και η ζωή που έχει κάνει με όλες τις γυναίκες του πλανήτη (μαλακας), με τραβάει η αφοσίωση και η πίστη που βγάζει.. (όσοι το διάβασαν θα γνωρίζουν). Σαν περιγραφή εξωτερικών στοιχείων δεν μου αρέσει καθόλου, αλλά η διεκδίκηση του και πάλι είναι αυτή που με έκανε να τον τοποθετήσω στην λίστα αυτή.

3. Ο πρωταγωνιστής νομίζω Ανδρέας λέγεται από το μυθιστόρημα η καρδιά θυμάται που μου θυμίζει αρκετά εμένα και την ζωή μου σε κομμάτια του, οπότε ναι. Είναι στην λίστα σίγουρα! Για πολλούς λόγους λοιπόν..

4. Ο Άνδης = Ο,τι αγαπώ είναι δικό σου! Πόσο γλυκός και ρομαντικός? Διεκδίκηση επί χρόνων.. εντάξει αγαπώ! Υπέροχος χαρακτήρας που όντως λάτρεψα πολύ..

• Περιμένω να μου γράψετε στα σχόλια τους δικούς σας πρωταγωνιστές που θα θέλατε να γνωρίζατε και γιατί! 💙 

13 σχόλια:

  1. Θα ήθελα να υπήρχε ο Ρετ επί το Οσα παίρνει ο άνεμος! Πολύ άντρας!!! Και ο Παύλος από το Από μέσα πεθαμένοι του Κυζιροπουλου για να γίνω το ΚΟΡΙΤΣΙ που έψαχνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. .... Συμφωνώ, και θέλω να προσθέσω την Λου και τον Γουίλ από το βιβλίο της Τζοτζο Μοϊς "Πριν έρθεις εσύ" αν δεν σας πειράζει 💚💛💜💙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πώς δεν μας πειράζει! Υπάρχουν τόσοι πολλοί χαρακτήρες πλασμένοι με υπέροχο τρόπο! 💚

      Διαγραφή
  3. Μόνο τον Δάμο γνωρίζω από όσους αναφέρεις. Θα συμφωνήσω απόλυτα αν και το μοντέλο στο εξώφυλλο εμένα με άφησε με το στόμα ανοιχτό και τη γλώσσα να κρέμεται...
    Τρεις μου έρχονται στο μυαλό.
    Ο Αλεξάντερ από τον 'μπρούτζινο καβαλάρη' γιατί είναι... Άντρας με τα όλα του.
    Ο Τομπάιας από το 'Απόκλιση' γιατί είναι ό, τι θα ήθελα... Έξυπνος, δυναμικός, πρωταγωνιστής στη ζωή, με έντονη παρουσία και γίνεται θυσία γι αυτήν που αγαπάει...
    Και ο Έντουαρντ από το 'Λυκόφως'. Γιατί οι παλιοί έρωτες δεν ξεχνιούνται εύκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα στο εξώφυλλο μου άρεσε πολύ αλλά σαν περιγραφή μέσα στο βιβλίο δεν είναι του στυλ μου χαχα! 🌺

      Διαγραφή
    2. Ωραία, χαίρομαι που δεν είμαι η μοναδική που της άρεσε ο παίδαρος γιατί με είπανε τρελή (καλά, και της Δημουλίδου της άρεσε, άρα είμαστε τρεις!)

      Διαγραφή
    3. Είναι ωραίος για να πούμε την αλήθεια! :)

      Διαγραφή
  4. Τον Αλεξαντερ απο τον Μπρουτζινο καβαλαρη και τον Αντονιο απο το Προσωπικες στιγμες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο πρωταγωνιστης απο τα διδυμα φεγγαρια.Ο ηρωας απο το τριανταφυλλακι.ο Αλεξαντερ απο το μπρουτζινο καβαλαρη.της μοιραιδας ο φιλος.ο αντρας της ρουσας

    ΑπάντησηΔιαγραφή