• Βιβλία με μαθήματα ζωής! 🐦



 Σήμερα θα μιλήσουμε για βιβλία που έχω διαβάσει και μου έδωσαν μαθήματα ζωής, τα οποία σε στιγμές δύσκολες σκέφτομαι τις καταστάσεις των ηρώων αυτών, τα λόγια,την δύναμη και την σοφία! Για πάμε να τα δούμε φίλοι μου. Εύχομαι μέσα από αυτό το άρθρο να πάρετε κάποιες ιδέες και ίσως και να βοηθήσουν εξίσου με εμένα και εσάς! ❤


Δύο ρομαντικά μυθιστορήματα τα οποία σκέφτομαι και έχω λάβει αρκετή σοφία της ζωής είναι "Μεταξένια Αγάπη" και "Όσα η αγάπη συγχωρεί"


3 μυθιστορήματα με γερό μήνυμα ζωής είναι τα ακόλουθα: "Δεκατρία κεριά στο σκοτάδι" "Ένα δράμι δύναμης" και "Αντίο φιλενάδα"



 Ένα βιβλίο στην κατηγορία ψυχολογίας που μου έδωσε πολλά μυστικά για καλύτερη ψυχολογική κατάσταση σε διαφορετικές καταστάσεις είναι: "Να σου πω μια ιστορία"




15 σχόλια:

  1. Τα δεκατρία κεριά στο σκοτάδι ήταν ένα βιβλίο-μαθημα ζωής!!!!Ποτέ να μη θεωρούμε τίποτα δεδομένο..και η πραγματική ευτυχία βρίσκετε στη υγεία και όχι στα υλικά αγαθα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο συμφωνώ Ηλιάνα! Πολλές φορές ξεχνάμε ότι η υγεία είναι το πιο σημαντικό δυστυχώς..

      Διαγραφή
  2. Όταν αγαπάς είναι για πάντα! Δεκατρία κεριά στο σκοτάδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ζωή είναι αγάπη-Γιόλα Δαμιανού Παπαδοπούλου.Η ζωή μέσα από τα μάτια μιας εικοσάχρονης κοπέλας,που μια κούρσα θανάτου της στέρησε την κινητικότητα.Έμεινε τετραπληγική!!Βασισμένο σε αληθινή ιστορία.Ένα σπουδαίο μάθημα ζωής!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως φαίνεται πολύ ωραίο βιβλίο! Ευχαριστώ Ελισάβετ! ❤

      Διαγραφή
  4. Καλημερα. Φυσικα τεσσερα που ειναι εντονα ακομη στο μυαλου μου ειναι:
    Οι Αθλιοι
    Το ακανθινο στεφανι.
    Περα απο το νησι.
    Ο κομης Μοντεκριστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωωω οι Άθλιοι! Εξαιρετικό μυθιστόρημα! Μεγάλο μάθημα ζωής! ✌

      Διαγραφή
  5. γυναικες απο πετρα, ποση δυναμη κρυβουμε μεσα μας οι γυναικες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ολα τα βιβλια μας δίνουν μαθήματα ζωης ....εκεινο που με αγγιξε πιο πολύ ηταν το "Ματια μου" της κυριας Τζιριτας .... Αυτό το βιβλίο δίνει πολλά μαθήματα ζωής .... η κοπέλα που είναι η ηρωίδα ηταν τυφλή ηταν ενα μεγαλείο ψυχης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποτέ χωρίς την κόρη μου
    Το λουλούδι της ερήμου
    Το πιο λευκό λουλούδι
    Όλα σου τα 'μαθα μα ξέχασα μια λέξη
    Ο μικρός πρίγκιπας
    Ο γλάρος Ιωνάθαν Λίβινγκστον
    Η ιστορία ενός γάτου που έμαθε σε ένα γλάρο να πετάει

    (Κι ας με στάματησει κάποιος γιατί αλλιώς θα γράφω μέχρι το πρωι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οταν αγαπας ειναι για παντα....Μαθηματα αγαπης❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρια μου,συμφωνω απολυτα για το βιβλιο ''δεκατρια κερια στο σκοταδι'',οπως επισης και ''το σημαδι'' του Κου Σακελλαροπουλου..μαθήματα ζωής μας προσφέρει η ιστορία του ηρωα (Στεφανου).Μαθήματα αισιόδοξα, παρά την τραγικότητα που τα περιβάλλει. Με αγγιξαν και με συγκινησαν πολυ και τα δυο αυτα βιβλια!!!!Εξαιρετικα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή