• Τρομακτικά βιβλία! 👻




 Εκεί που κοιτούσα την βιβλιοθήκη μου, τσουπ έπεσε το μάτι μου στο μοναδικό βιβλίο που με έκανε να νιώσω ένα άλφα σκίρτημα τρόμου ρε παιδί μου! Το σπίτι των σκιών! Είναι το μοναδικό βιβλίο που μπορώ να πω πώς με φόβισε λιγάκι. Εντάξει η αλήθεια είναι πώς δεν τρομάζω ούτε φοβάμαι εύκολα (μία εξοικείωση την έχω είναι η αλήθεια από τις πολλές ταινίες θρίλερ) αλλά σε θέμα γραφής να διαβάσω κάτι και να νιώσω σκίρτημα πρώτη φορά το ένιωσα με το συγκεκριμένο βιβλίο μονάχα. Θέλω είναι η αλήθεια να νιώσω ξανά αυτό το σκίρτημα (μαζοχισμός??). 👽

Εδώ θα βρείτε την ολοκληρωμένη άποψή μου για ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
• Περιμένω τις δικές σας προτάσεις για βιβλία που σας τρόμαξαν λιγουλάκι! 👻

6 σχόλια:

  1. Αυτό ομολογώ ότι φόβισε λίγο και εμένα... Αλλά το βιβλίο που πραγματικά με φοβησε αρκετά ήταν Αγκάθα Κρίστι "Δέκα μικροί ινδιανοι"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν εχω διαβασει το συγκεκριμενο βιβλιο της Χ.Δημουλιδου!Το βιβλιο που εχω διαβασει και τρομαξει ειναι του Κ.Κελλη "Το φως μεσα μου"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το σημειώσω να το διαβάσω το φώς μέσα μου! Ευχαριστώ πολύ! 💫

      Διαγραφή
  3. ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ 😐 ΠΟΤΕ ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΝΑ ΘΕΛΩ ΧΙΧΙ 😁

    ΑπάντησηΔιαγραφή