5 παράξενα πράγματα που κάνω την ώρα του διαβάσματος! 🎈







 Βιβλιόφιλοι μου, νομίζω ότι μπορείτε να με νιώσετε λιγοο παραπάνω.. ξέρω είναι κάποια λίγο πατραβηγμενα, αλλά μου συμβαίνουν..1. Όταν διαβάζω θέλω να έχω δίπλα μου κάτι σε ρόφημα (προτιμώ το ζεστό τσάι ή ζεστή σοκολάτα ή καπουτσίνο). Δεν μπορώ να διαβάσω κάτι χωρίς την κούπα δίπλα μου.. 2. Όταν διαβάζω δεν ανοίγω το βιβλίο τέρμα..το κρατάω σχεδόν κλειστό για να μην χαλάσει..(έχω φοβίες μην κάνω ζαρες στο πλάι). 3. Κάθε φορά που διαβάζω ένα μυθιστόρημα, μπαίνω στην θέση της/του πρωταγωνίστριας/στη και βιώνω την ιστορία σα να είμαι εγώ. Ταυτίζομαι με την πλοκή και τους πρωταγωνιστές. 4.Είμαι περίεργη να δω τι θα γίνει παρακάτω. Δεν πάει να διαβάζω συνεχόμενες ώρες και να κλείνουν τα μάτια μου..Όχι. Εκεί θα συνεχίσω μέχρι να μάθω τι θα συμβεί. 5. Κλαίω με το παραμικρό. Μπορεί να σταματήσω να κλείσω το βιβλίο, να κλάψω και μετά από πέντε λεπτά να το ανοίξω και να συνεχίσω..γι αυτό κάνω 400 ώρες να το ολοκληρώσω..


Εσείς τι παράξενα πράγματα κάνετε την ώρα που διαβάζετε? 💞 

1 σχόλιο:

  1. 1) Όταν διαβάζω, καμιά φορά το μυαλό μου πάει 1-2 προτάσεις πιο μπροστά! Από μόνο του! Σαν να διαβάζω το μέλλον! :-P
    2) Το θέμα με τις ζάρες το έχω και εγώ, αλλά περισσότερο με τα περιοδικά μου! Δεν μου αρέσει να έχουν τσαλακωμένα εξώφυλλα! Επίσης, μερικά περιοδικά τυπώνονται σε πολύ λεπτό χαρτί! Επιπλέον, το μελάνι τους είναι υπερευαίσθητο, αφήνει δαχτυλιές και χαλάνε οι φωτογραφίες και τα κείμενα!)! Πάντως ούτε εγώ ανοίγω σε αμβλεία γωνία τα βιβλία γιατί δεν θα ήθελα να ξεκολλήσει κάποια σελίδα, ιδιαίτερα στα πολυσέλιδα βιβλία, που έχουν μεγάλο πάχος!
    3) Η δραματοποίηση πιστεύω παίζει σημαντικό ρόλο, ιδιαίτερα όταν έχεις παίξει ένα θεατρικό και έχεις δώσει όλο σου το είναι! ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή