Χαμός με τα καινούργια βιβλία και η λίστα μεγαλώνει! ❤



 Πολλές φορές σας ζητάω γνώμες σχετικά με ποιό βιβλίο να επιλέξω να πάρω! Είναι πάρα πολλά τα καινούργια βιβλία και ήδη θέλω να διαβάσω πολλά και από παλιότερες χρονιές εκδόσεων.. Με αποτέλεσμα να διαβάζω 4 βιβλία μέσα στην μέρα (από λίγο) γιατί θέλω να παρωωω και καινούργια που βγαίνουν! Όπως καταλαβαίνετε έφτασε η εποχή που οι εκδοτικοί οίκοι βγάζουν συνεχώς καινούργιους τίτλους! Έχω σημειώσει ήδη άπειρους! Και δεν λέω.. μου στέλνουν οι άνθρωποι να είναι καλά.. Αλλά πώς γίνεται να θέλω κι άλλα και να τρέχω κάθε τόσο να τα αποκτήσω? Τώρα που μιλάμε βγήκαν πόσα καινούργια.. είναι δυνατόν? Ξέρω μεγάλη ποικιλία..αυτό είναι πολύ καλό για τους αναγνώστες αλλά τι γίνεται αν ο αναγνώστης τα θέλει όλα?

(Έχω ήδη 10 αδιαβαστα και σημείωσα άλλα τόσα που θέλω να πάρω από τα καινούργια που μόλις βγήκαν ή πρόκειται να βγουν σε λίγο καιρό...) (τρελή για τα σίδερα)

• Γράψτε μου ποιό βιβλίο έχετε σημειώσει να πάρετε πρώτο στην λίστα σας.. Να συμπληρώσω κι εγώ τώρα που την ξεκίνησα :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου