Ο Τσάρλι και ο μεγάλος γυάλινος ανελκυστήρας


 Σήμερα θα μιλήσουμε για παιδική λογοτεχνία και την συνέχεια του βιβλίου (και ταινίας) Ο Τσάρλι και το εργοστάσιο σοκολάτας! Το εξώφυλλο του βιβλίου απ ότι έχω δει πλέον έχει αλλάξει απλά εγώ το έχω από παλιά και  θυμήθηκα να το διαβάσω ξανά, να το θυμηθώ (ναι τα κάνω αυτά). Όντως, είναι η συνέχεια του πρώτου βιβλίου, αλλά κατά την γνώμη μου είναι ελάχιστα πιο κάτω σε πλοκή από το πρώτο. Είναι ωραίο και διασκεδαστικό βιβλίο γεμάτο περιπέτεια με τι άλλο; (τον ανελκυστήρα φυσικά). Ναι τον γνωστό ανελκυστήρα που είχαμε δει τον Τζόνι να τρακάρει πάνω του (όντας γυάλινος). Διαθέτει απλή και κατανοητή γραφή, διότι γράφτηκε κυρίως για παιδάκια..(μην κοιτάτε που διαβάζω ακόμα παιδική λογοτεχνία ..αλλά ακόμα πιστεύω πώς το παιδικό είναι ΚΑΙ για μεγάλους!!) 

Βαθμολογία 4/5 📚

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα..

Ο ΡΟΑΛΝΤ ΝΤΑΛ είναι ένας από τους γνωστότερους σύγχρονους Άγγλους πεζογράφους. Γεννήθηκε στην Ουαλία το 1916 και πέθανε το 1990. Άρχισε τη σταδιοδρομία του γράφοντας διηγήματα για μεγάλους, αλλά πάντα τόνιζε ότι τα παιδικά βιβλία τού έδιναν μεγαλύτερη ικανοποίηση. Θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους συγγραφείς παιδικών ιστοριών του 20ου αιώνα. Το 2008, η εφημερίδαThe Times συμπεριέλαβε τον Νταλ στη 16η θέση της λίστας των 50 σημαντικότερων Βρετανών πεζογράφων από το 1945. "Είναι πιο δύσκολο να γράφεις για παιδιά", έλεγε, "γιατί πιο δύσκολα κρατάς την προσοχή τους. Όταν όμως το καταφέρεις, η χαρά είναι μεγάλη". Ο Ρόαλντ Νταλ σίγουρα τα κατάφερε, γιατί τα βιβλία του -γεμάτα χιούμορ και φαντασία- έχουν μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες κι έχουν κατακτήσει εκατομμύρια παιδιά.




2 σχόλια:

  1. τον αγαπάω πάρα πολύ αυτόν τον συγγραφέα!!!με έχει συγκινήσει πάρα πολλές φορές!!!!πάρα πολύ ωραία ανάρτηση γι αυτό την κοινοποιώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου για τα όμορφα λόγια σου! Κι εμένα μου αρέσει πολύ ο συγκεκριμένος συγγραφέας!

      Διαγραφή