Ο Διάβολος και η Δεσποινίδα Πριμ


 Πείτε μου έναν (μπιπ διότι εδώ μπαίνει βρισιά κανονικά) λόγο που το κάνω αυτό στον εαυτό μου. Αφού, διότι, επειδή το ξέρω ότι ο Coelho ΔΕΝ μου αρέσει γιατί? Γιατί συνεχίζω να διαβάζω αυτά τα....(μπιπ ξανά) που γράφει? Ήταν απαίσιο για άλλη μία φορά. Το τελείωσα όλο με το ζόρι (μπας και γίνει έστω και λίγο καλύτερο στη συνέχεια) αλλά τίποτα. Άδικος κόπος και χρόνος! Πραγματικά απορώ γιατί έχει γίνει αυτός ο άνθρωπος τόσο διάσημος. Το βιβλίο χάλια. Η πλοκή βαρετή (μέχρι αηδίας). Τουλάχιστον θα έχω από τώρα έτοιμο το βιβλίο που θα μπει στην κατηγορία ''χειρότερο'' γιατί ειλικρινά δεν παίζει να διαβάσω χειρότερο βιβλίο στους 2 αυτούς μήνες. Βέβαια έχω πάρει και το ''5ο βουνό από Coelho'' που δεν ξέρω αν τολμάω να το ξεκινήσω.

Βαθμολογία 0/5 📚 


1 σχόλιο:

  1. Δυστυχώς είναι κανόνας οτι όταν ένας συγγραφέας γίνεται εμπορικός η ποιότητα πέφτει κατακόρυφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή