Τι ρόλο παίζει το εξώφυλλο ενός Βιβλίου;;


 Είναι η πρώτη επαφή. Η εικόνα του βιβλίου. Το περιτύλιγμα του μυθιστορήματος. Το εξώφυλλο πολλές φορές είναι ο λόγος να αγοράσουμε το συγκεκριμένο βιβλίο, χωρίς καν να γνωρίζουμε το περιεχόμενό του. 
 Τα όμορφα χρώματα (ό,τι θεωρεί ο καθένας ''όμορφο''), αρκετές φορές οι ανάγλυφες εικόνες, τα σχέδια. Ακόμα και το είδος της σελίδας που χρησιμοποιείται παίζει σημαντικό ρόλο. Θα μου πείτε: ''Μα όλα αυτά είναι λεπτομέρειες''.. Συμφωνώ απόλυτα, αλλά οι λεπτομέρειες δεν είναι αυτές που κάνουν την διαφορά; Και ειδικά στο κομμάτι της επιλογής. Κακά τα ψέμματα, όλοι εμείς που διαβάζουμε αρκετά, χρειαζόμαστε πολλά επιπλέον χρήματα από κάποιον που δεν διαβάζει. Γιατί τα βιβλία κοστίζουν (αν είναι και της εποχής με το που κυκλοφόρησε;;; ΟΥΥΥ εκεί ανεβαίνει η τιμή). Επομένως έχοντας στην τσέπη μου ένα ελάχιστο ποσό να διαθέσω για την αγορά ενός βιβλίου, θα το ερευνήσω καλά το όλο θέμα. Θα κοιτάξω να πάρω το βιβλίο που ακόμα και στις λεπτομέρειες (συγκριτικά πάντα με κάποιο άλλο) θα μου κάνει το μεγαλύτερο κλικ. Γιατί πολύ πιθανόν μ' αυτό το βιβλίο να περάσω ολόκληρο τον μήνα μου (ίσως και περισσότερο).
 Δεν ξέρω έτσι πιστεύω τουλάχιστον εγώ. Ίσως από την άλλη όοολη αυτή η σκέψη να είναι και βλακείες. Πάντως θα ήθελα γνώμες πάνω σ' αυτό το θέμα. Τελικά μήπως έχω ''πρόβλημα'' και πολλές ''απαιτήσεις'';;;;

Η σελίδα μου στο Facebook: https://www.facebook.com/groups/1658724861025763/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου