ΕΚΑΣΤΟΣ ΕΦ' Ω ΕΤΑΦΗ



 Σήμερα θα μιλήσουμε για ποιήματα. Είναι δύσκολο να διαβάσω ποιήματα. Προτιμώ τον πεζό λόγο, γιατί σπάνια θα βρω ποίημα που να με εκφράζει απόλυτα (κάτι που πέτυχε ο συγκεκριμένος ποιητής). Στο έργο ''Εκαστος εφ' ω εταφη'' ο Κυριάκος παρουσιάζει απίστευτα ποιήματα, με ωραίο λόγο που σε παρασύρουν σε διαφορετικούς κόσμους, χωρίς να ξεφεύγουν από την πραγματικότητα. Υπάρχει μία μαγεία γύρω από τον λόγο του.. Δεν είμαι ειδική σε ότι έχει να κάνει με ποίηση, απλά μία μέρα βρέθηκα σε μία ομιλία του και από τότε (σχεδόν κάθε βράδυ) πριν πέσω για ύπνο θα διαβάσω κάποια από τα δημιουργήματα του. Είναι ένας σύγχρονος ποιητής και διαφορετικός από αρκετούς ομοίους του εξάλλου αυτό είναι που τον κάνει να ξεχωρίζει! 
Βαθμολογία 5/5 📚


Λίγα λόγια για τον Κυριάκο Συφιλτζόγου...

Γεννήθηκε στη Δράμα το 1983, όπου και ζει. Έχει σπουδάσει Νομική και Πολιτικές Επιστήμες στο ΑΠΘ. Όταν δεν γράφει ποιήματα, διαβάζει και φωτογραφίζει. Ποιητικές συλλογές: «Έκαστος εφ' ω ετάφη» (Γαβριηλίδης, 2007), «Μισές αλήθειες» (Μελάνι, 2012), «Με ύφος Ινδιάνου» (Μελάνι, 2014).

Το αγαπημένο μου ποίημα του.
Το εφικτό πάντα με κούραζε
πάντα με ξενέρωνε
και η τέχνη του
η λεγόμενη πολιτική
ακόμα περισσότερο
Εγώ ήμουν πάντα
του αν-έφικτου
του άπιαστου
κι ας με φώναζαν υποτιμητικά
απολιτίκ
Το δέχομαι
κάθε εξίσωση κάθε ετικέτα
νομίζω πως μου πάει
Πάντα μου άρεσαν οι φωτεινές επιγραφές
τα μεγάλα όνειρα τα απατηλά
Ένας απολιτίκ μιας λεωφόρου
(ποιητική συλλογή «Έκαστος εφ’ ω ετάφη», Γαβριηλίδης, 2007)




2 σχόλια: