Βιβλίο και Μάρκετινγκ


 Ωστόσο σήμερα θα ήθελα να συζητήσουμε το κομμάτι αυτό του βιβλίου που ονομάζεται μάρκετινγκ. Όπως είναι γνωστό, κάθε εκδοτικός οίκος έχει προσλάβει ένα ή και περισσότερα άτομα τα οποία έχουν ως κύρια δουλειά να προμοτάρουν και κατ επέκταση να προωθήσουν το εκάστοτε βιβλίο της νέας κυκλοφορίας. Τώρα, τι θα πει σωστή προώθηση? Αρχικά για εμένα, σωστή προώθηση είναι εκείνη η οποία σέβεται τον αναγνώστη όπως για παράδειγμα να απαντάει άμεσα σε οποιαδήποτε απορία. Έχω ξενερώσει απίστευτα στο κομμάτι αυτό με συγκεκριμένους εκδοτικούς οι οποίοι δεν μπαίνουν καν στην διαδικασία να στείλουν ένα απλό μήνυμα ως απάντηση. Και αυτά τα άτομα πληρώνονται κανονικότατα γι αυτόν τον σκοπό και έρχομαι εγώ ως αναγνώστης που μου οφείλεται η τάδε διευκρίνηση (την οποία δεν έχω λάβει από τον υπεύθυνο pr) και περιμένουν να διαθέσω χρήματα για να αγοράσω το τάδε βιβλίο. Κατηγορηματικά όχι. Το λιγότερο που οφείλει να τηρεί ο κάθε υπεύθυνος μ αυτήν την αρμοδιότητα είναι να σέβεται τον αναγνώστη, γιατί στην τελική αυτός θα του κάνει την διαφήμιση με την αγορά του βιβλίου. Θεωρώ πως ο σεβασμός στον αναγνώστη είναι το άλφα και το ωμέγα. Πρέπει να υπάρχει ώστε ο αναγνώστης να συνεχίζει να διαθέτει τα χρήματά του για την αγορά κάποιου βιβλίου!

  • Εσείς θα συνεχίζατε να αγοράζετε βιβλία από εκδοτικούς που δεν σέβονται τον αναγνώστη? 🙌

8 σχόλια:

  1. Επειδή έχουν λιγοστέψει αρκετά οι αγορές μου τελευταία,διαλέγω βιβλία που ξέρω πως θα μου αρέσουν σίγουρα αλλά ακούω και προτάσεις από άτομα που μέχρι στιγμής οι απόψεις μας συμπίπτουν.Όσο για τους εκδοτικούς δεν έχω νιώσει μέχτι στιγμής από κάποιον αδιαφορία.Όταν χρειάστηκα κάτι μου απάντησαν άμεσα και με εξυπηρέτησαν.Δεν πιστεύω όμως πλέον στα πολυδιαφημιζόμενα βιβλία.Όπου ακούς πολλά κεράσια,κράτα μικρό καλάθι.Εκτός αν είναι συγγραφέας που τον ακολουθώ πχ το Origin θέλω οπωσδήποτε να το διαβάσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μακάρι μου αγοράζω βιβλία με ασφάλεια θα έλεγα....έχουν κυκλοφορήσει πρώτα και έχει δείξει ο χρόνος την αξία τους...και φυσικά δίνω σημασία στον συγγραφέα αλλά αν καταλάβω ότι δεν εκτιμούν τον αναγνώστη δεν θα συνέχιζα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κ το χειροτερο ειναι να στηριζεις συγγραφεα κ αυτος να σου κανει κ επιθεση επειδη δε δεχεται κριτικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το χειρότερο μου είναι η προώθηση βιβλίων που δεν αξίζουν να διαβαστούν ούτε απο πρωτάρη στο διάβασμα...εν ολίγοις μου την δίνουν όταν με κοροϊδεύουν ότι είναι αριστούργημα και είναι για τα σκουπίδια!!!συγνώμη...αλλά πρέπει να πούμε και αυτά!!συμφωνείς μαρία μου?
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή