"Το καλύτερο", "το χειρότερο" και αυτό που λέμε έτσι κι έτσι που διάβασα τον τελευταίο καιρό! ❤



Τον τελευταίο καιρό διάβασα αρκετά βιβλία! Τα παρακάτω βιβλία είναι όλα μέσα στην λίστα από την οποία θα επιλέξω κάποια για να τοποθετήσω στην κάθε κατηγορία..για πάμε.. (Δίπλα από κάθε τίτλο θα βρείτε την ολοκληρωμένη άποψή μου για το βιβλίο)



==> Στην κατηγορία ''Το χειρότερο'' θα τοποθετήσω το μυθιστόρημα Χιόνι στη Φωτιά . Δεν υπάρχει εξήγηση, αλλά δεν μου άρεσε. Δεν οδηγεί πουθενά η πλοκή του.

==> Στην κατηγορία "Το βιβλίο που είναι έτσι κι έτσι'' θα τοποθετήσω το Η αλήθεια που θέλω να ξεχάσω . Το βιβλίο αυτό σε πολλά σημεία του επαναλάμβανε τα ίδια και τα ίδια με αποτέλεσμα να με κουράσει.

==> Στην κατηγορία "Το καλύτερο" θα τοποθετήσω με μεγάλη μου χαρά το βιβλίο που λάτρεψα Δεκατρία Μπαλώματα . Ένα μυθιστόρημα που προτείνω να διαβάσετε!


12 σχόλια:

  1. Από τα βιβλία που διάβασα πρόσφατα στην κατηγορία χειρότερο είναι το Κλαιρη-Ερικα-Κλειώ του Ντοβα. Στην κατηγορία έτσι και έτσι το Ιστορία χωρίς όνομα του Δανδολου και το καλύτερο Ο χορός των συμβόλων του Σακελλαρόπουλου ❣

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο χορός των συμβόλων όντως πρέπει να είναι υπέροχο βιβλίο! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από τα καλύτερα βιβλία που διάβασα φετος,ήταν "Ο χορός των συμβόλων "του αγαπημένου Μενιου Σακελλαροπουλου!Απο τα βιβλία που διάβασα και δεν ενθουσιαστηκα,ήταν το "Ένας χωρισμός "Katie Kitamura .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το καλυτερο για μενα ηταν φετος το γραμμα απο χρυσο της Λενας Μαντα.το χειροτερο ηταν η δευτερη πραξη της Μεταξιας Κραλλη.πανω που πηγε να βγαλει λιγο μυστηριο το εχασε οσο κ αν το τραβαγα να το δω αλλιως δε μου εβγαινε.ετσι κ ετσι βρηκα το πετρινο σπιτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ στο καλύτερο σου και στο έτσι κι έτσι Κατερίνα μου, την δεύτερη πράξη δεν το έχω διαβάσει.. 🎀

      Διαγραφή
    2. Διαβασε το κ πες μου αν εχω αδικο. Με τη δευτερη πραξη.επισης βρηκα πολυ καλο το χιονισμενο μαη

      Διαγραφή
  5. το χειρότερο βιβλίο που διάβασα , αν και παλιό είναι το τρένο με τις φράουλες .....δεν μπορώ να καταλάβω τι ήθελε να κάνει ο συγγραφέας!!!!!το καλύτερό μου ήταν η γιαγιά μου σας χαιρετά και σας ζητά συγνώμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή