Ένα βιβλίο από κάθε είδος! Προτάσεις βιβλίων για γενέθλια! 🙌


Τον τελευταίο καιρό έχω διαβάσει 3 εξαιρετικά βιβλία τα οποία ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες! Η πρώτη κατηγορία είναι το παιδικό βιβλίο. Στην κατηγορία αυτή Ο Ρήγας και η Ροζαλία είναι ένα αριστουργηματικό παραμύθι που λατρεύω γιατί μου μετέφερε όλα όσα ήθελε η συγγραφέας. Ένιωσα όμορφα καθ'όλη την περιπέτεια του πρωταγωνιστή! Ένα παραμύθι που αναφέρεται στην αληθινή αγάπη! Το δεύτερο είδος που αγαπώ να διαβάζω (ιδίως τον τελευταίο καιρό) τα αστυνομικά μυθιστορήματα! Το βιβλίο Από το ίδιο αίμα θεωρώ πως είναι ένα από τα καλύτερα του είδους του. Συνδυάζει το κοινωνικό-πολιτικό με απίστευτη ευρηματικότητα στην υπόθεση της αστυνομικής πλοκής! Ένα βιβλίο που περιγράφει αλήθειες της εποχής όπου ζούμε. Το τρίτο βιβλίο που προτείνω είναι το κοινωνικό, ρομαντικό, ιστορικό, περιπέτεια (όλα μαζί τα συνδυάζει εξίσου υπέροχα) Δεκατρία μπαλώματα! Αυτό το βιβλίο απλά το αγάπησα! Για τα πάντα του. Ένα άρτιο μυθιστόρημα!

Εδώ θα βρείτε αναλυτική περιγραφή και άποψη για το κάθε βιβλίο ξεχωριστά:



6 σχόλια:

  1. Το καποτε στη σαλονικη μου ειχε μεινει παρα πολυ σαν βιβλιο.η νυφη φορουσε μαυρα μου αρεσε.γενικα υπαρχουν ομορφα πραγματα να παρεις ως δωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ! Δώρο να ναι και ο,τι να ναι! χεχε

      Διαγραφή
    2. Το κακο μαρια μου ειναι οτι εμεις τα εκτιμαμε.επειδη σου χω πει πολλες φορες για το κολλημα μου με τη μοιραιδα της ομηρολη καποτε το εκανα δωρο σε μια φιλη.οταν ρωτησα αν της αρεσε η κριτικη της δεν ηταν ναι η οχι.ελεγε ειχε μεγαλες προτασεις εψαχνε για την τελεια κ κατι αλλα κουφα.κ της λεω καλε φιλολογος εισαι;αυτα που μου λες ειναι επιστημονικα.ουσια δε μου λες της ειπα.σου αρεσε η οχι;αναλυση σου λεω μικροσκοπιου

      Διαγραφή
  2. ωραία βιβλία όλα αυτά !!!!!και εγώ διαβάζω διαφορετικά βιβλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ρηγα κ τη ροζαλια δεν το εχω διαβασει ακομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή