Έτσι κι αλλιώς... καλημέρα


 Αινιγματικος τίτλος! Τι εννοεί.. "Έτσι κι αλλιώς... καλημέρα"? Μου τράβηξε την περιέργεια σε μεγάλο βαθμό! Ένα ευκολοδιάβαστο βιβλίο που παρασύρει τον αναγνώστη στην ιστορία του. Μου άρεσε η αμεσότητα στον λόγο και η όμορφη προσέγγιση. Σε σημεία υπήρχαν λίγες λεπτομέρειες, οι οποίες όμως εξυπηρετούν την πλοκή και δεν κουράζουν. Η Αφροδίτη αναζητώντας αυτό το κάτι που θα την κάνει να αλλάξει ως άνθρωπος προβληματίζει με όμορφο τρόπο τον αναγνώστη αν τελικά μετράει η εμφάνιση του ανθρώπου ή ο πνευματικός κόσμος! Επίκαιρο το θέμα του πολύ! Σας το προτείνω φίλοι μου να το διαβάσετε! Ένα γλυκό βιβλίο που πραγματικά αξίζει!


Βαθμολογία: 4/5 📚


Λίγα λόγια για τη συγγραφέα..
Η Μελίνα Τούντα γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι καθηγήτρια γαλλικής γλώσσας και ιδιοκτήτρια φροντιστηρίων ξένων γλωσσών σε περιοχές της Αττικής. Έχει γράψει επίσης τα μυθιστορήματα "Μια αγάπη δυο ζωές" (εκδόσεις Λιβάνης) και έχει μεταφραστεί και στα αλβανικά. "Το πεντάγραμμο του πάθους" και "Ζητείται μια δεύτερη ευκαιρία".




7 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Πώς σου φάνηκε Παρασκευή μου ?

      Διαγραφή
    2. η ιστορία ήταν ωραία και γρήγορη!!!!δεν μου άρεσε όμως η ποιότητα του χαρτιού του βιβλίου που δίνω μεγάλη σημασία και ότι ήταν σε πρώτο πρόσωπο!!!!

      Διαγραφή
  2. Δεν την ξερω τη συγγραφεα ομολογω αλλα θα την προσεξουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το διαβασα τελικα το βρηκα σε μια δημοτικη βιβλιοθηκη.δεν εχω να προσθεσω κατι παραπανω απο οτι ειπες.αλλα αξιζει.μακαρι να δουμε κ κατι ακομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αυτό δεν το έχω διαβάσει ακόμα...που να προλάβω!!!χαχαχα!!!!αλλά θα το σημειώσω μαρία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή