Κλήρωση Βιβλίου: Στα Βαθιά




 Αγαπημένοι μου αναγνώστες.. Σε συνεργασία με τις Εκδόσεις Παπαδόπουλος 1 νικητής/τρια θα κερδίσει το αγαπημένο μου μυθιστόρημα "Στα βαθιά'' (Δεν θα μπορούσε να μην ήταν το συγκεκριμένο, καθώς το λάτρεψα). (Η κλήρωση λήγει στις  11/7/2017)


1. Σχόλιο μέσα στο μπλογκ (όσες φορές επιθυμείτε) 💫

2. Like και Κοινοποίηση 📖

3. Ακολουθήστε την σελίδα μου στο Facebook: Eriaz's Books (για περισσότερα άρθρα και καινούργιες κληρώσεις βιβλίων)


  • Σε περίπτωση που ο τυχερός/ή είναι από Αθήνα η παραλαβή θα γίνει από το κατάστημα! 



Εδώ μπορείτε να διαβάσετε την άποψή μου για το βιβλίο: Στα Βαθιά

Σας ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σας!






48 σχόλια:

  1. Έχω ακούσει τα καλύτερα Μαράκι μου γι'αυτό το βιβλίο!!!!!Μακάρι να είμαι τυχερή,να το απολαύσω!!!!!!!!!!Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι να είμαι τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακάρι ! Ευχαριστούμε πολύ !!!Ελένη Κωστοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφο δώρο Μαράκι μου!!!! Ευχαριστούμε πολύ!!!! Μακάρι να σταθώ τυχερή αυτή τι φορά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστουμε πολυ,
    Ροδουσακη Ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστούμε πολύ. 💕 🍀 💕 🍀 💕 🍀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ για την ευκαιρία Μαράκι!!Θα ήθελα πολύ να το διαβάσω!!Ξέρεις πόσο αγαπώ τα αισθηματικά!!!❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο δώρο ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο δώρο ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΔΩΡΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μακάρι να είμαι η τυχερή!!!!!! Άννα Φασνάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νικολαιδου Μαρια ..Ευχαριστουμε πολυ πολυ ,,Καλοταξιδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λαμπρακοπουλου Βιργινια.Ευχαριστουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βιβλίο το καλύτερο δώρο.
    Ευχαριστούμε πολύ
    Πάντα με επιτυχίες καλές δουλειές με χαμόγελα πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θελω πολυ να το διαβασω!!!!Ευχαριστουμε για την ευκαιρια!!!!!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα ηθελα πολυ να το διαβασω! Ευχαριστουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μακάρι να είμαι τυχερή και να το κερδίσω για να το διαβάσω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ποσο θα ηθελα να ειμαι η τυχερή του βιβλίου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευχαριστούμε πολύ!
    Μπόιτση Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τέλειο δώρο 💜μακάρι να είμαι τυχερή...ευχαριστούμε πολύ 💜💙💚❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή