Η στροφή προς το αστυνομικό μυθιστόρημα



 Παρατηρώ συνεχώς μία αυξανόμενη τάση προς τα αστυνομικά μυθιστορήματα, που όλο μεγαλώνει! Τι συμβαίνει? Ο κόσμος πλέον επιλέγει το αστυνομικό πολύ πιο εύκολα απ ότι παλιότερα, με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν όλο και περισσότερα του είδους στην αγορά! Δεν σας κρύβω ότι λατρεύω τα αστυνομικά μυθιστορήματα αν και έχω διαβάσει ελάχιστα σε σχέση με αυτά που θα ήθελα να διαβάσω.. σε βάζουν σε ένα κλίμα μυστηρίου των υποθέσεων όπου στην ουσία γινόμαστε εμείς ο ντετέκτιβ που ερευνά τα αρχεία μέσω των στοιχείων που λαμβάνουμε.. το ζούμε!

Εδώ είναι κάποια από τα αστυνομικά μυθιστορήματα που έχω διαβάσει.. (Περιμένω τα δικά σας αγαπημένα αστυνομικά) 🔫 [Θέλω προτάσεις] 📖


• Α μπε μπα μπλομ
• Ο λύκος της μοναξιάς
• Η μεγάλη παλίρροια
• Η γέφυρα των μυστικών
• Το φιλί του δράκου
• Το κορίτσι με το χιόνι στα μαλλιά



11 σχόλια:

  1. Στην Αγκαλιά του Ήλιου!!! Υπέροχο~~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. -Ο υποβολεας(εξαιρετικό)
    -το δικαστήριο των ψυχών (Donato carissi και τα δυο)
    -Blue Monday(και όλη η σειρα που ακολουθει)
    -Η κουκουβάγια & Παγωμένος αγγελος
    -Λεγε με Πριγκίπισσα
    Μερικά από αυτά που θυμάμαι που μου έμειναν

    Υ.Γ εμένα το Αμπε μπα μπλομ δεν μου άρεσε καθόλου.... Αλλά είναι γούστα αυτά 😉

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το αγαπημένο μου αστυνομικό μυθιστόρημα είναι η "Η Σιωπή των Δέντρων"Mo Hayder.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παλιά δεν διάβαζα αστυνομικά. Τελευταία διάβασα Ο χιονάνθρωπος. Ο δικηγόρος με τη Λίνκολν και Τα τέρατα της Οξφόρδης, Τα βατράχια, Στο πίσω κάθισμα. Από τότε έγινα φανατική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο χιονισμενος μαης δυνατο πολυ βιβλιο εχει ενδιαφερον πολυ.ο λυκος της μοναξιας πολυ καλο.το κοριτσι με το τατουαζ δυνατη σειρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ποσα βιβλία τι να σημειώσω βρε παιδιά !!!!!!φαίνονται καταπληκτικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή