Αποκλειστική Συνέντευξη του Κώστα Κρομμύδα για το καινούργιο του βιβλίο! 📝



 Γειά σας φίλοι μου! Είμαι απίστευτα χαρούμενη, καθώς εξασφάλισα μία μίνι συνέντευξη με τον συγγραφέα και ηθοποιό Κώστα Κρομμύδα! 📖 Πάμε γρήγορα στο ζουμί της υπόθεσης!





Ποιος χαρακτήρας από τα βιβλία σου είναι αυτός που θα μπορούσες να δώσεις τον τίτλο του αγαπημένου χαρακτήρα?
«Μιχαήλ…» Από το «Μη με λησμόνει»

Γιατί κάποιος να επιλέξει βιβλίο του Κώστα Κρομμύδα?
Για να ζήσει ένα ταξίδι με όλες τις αισθήσεις. Με αυτό τον τρόπο γράφω και αυτό θέλω να «βιώνουν» και οι αναγνώστες μου…



Τι είναι αυτό που αποτελεί έμπνευση για τον Κώστα ώστε να προχωρήσει σε μία καινούργια ιστορία εντελώς διαφορετική από κάθε προηγούμενη?
Παρατηρώ τη ζωή. Στην κυριολεξία ρουφάω ότι συμβαίνει γύρω μου… μια μουσική, ένα βλέμμα, μια φωτογραφία, ένας ήχος, μια ανάμνηση. Όλα μπορούν να αποτελέσουν μέρος ή και από μόνο του το καθένα, πηγή έμπνευσης για μια ολόκληρη ιστορία. Βαριέμαι τις συνταγές επιτυχίας. Θέλω κάθε βιβλίο μου να είναι μια διαφορετική εμπειρία για τους φανατικούς αναγνώστες μου. Σαν ένα ερωτικό παιχνίδι μεταξύ ενός ζευγαριού το οποίο όμως φροντίζει να ανανεώνεται συνεχώς. Και δεν εννοώ μόνο σεξουαλικώς…



Σε μαγεύουν τα όμορφα μέρη με τα ειδυλλιακά τοπία.. αν σου ζητούσαν να σταματήσεις την συγγραφή για να ζήσεις για το υπόλοιπο της ζωής σου σε ένα από αυτά.. θα δεχόσουν μία τέτοια πρόκληση?
Οι προϋποθέσεις για μια τέτοια απόφαση είναι πολλές. Σκοπεύω όμως πολύ σύντομα να τα συνδυάσω αυτά τα δύο… είναι το όνειρο της ζωής μου.

Γνωρίζω ότι βρίσκεσαι στην τελική ευθεία του καινούργιου βιβλίου σου.. μπορείς να μας αποκαλύψεις κάτι?
Ναι, θα είναι η πρώτη φορά που θα αποκαλύψω πως το επόμενο μου βιβλίο θα είναι επίσης το πρώτο, που δεν θα είναι βασισμένο σε αληθινή ιστορία. Προσεγγίζω την γυναικεία ψυχοσύνθεση από μια εντελώς διαφορετική σκοπιά από ότι έκανα μέχρι τώρα.  Με λίγα λόγια,  θα ΄΄περπατήσω’’ σε διαφορετικά μονοπάτια στην επόμενη μου ιστορία και έχω την αίσθηση πως θα γίνει η αγαπημένη μου... τα φώτα που στα προηγούμενα μου βιβλία ήταν στο φουλ, τώρα χαμηλώνουν…



Ευχαριστώ θερμά τον Κ.Κρομμύδα που εμπιστεύτηκε το blog μου για την τόσο αποκαλυπτική συνέντευξη! Καλή συνέχεια με το καινούργιο βιβλίο που μεταξύ μας θα
σκίσει! Είμαι σίγουρη!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου