Κλήρωση βιβλίου: "Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ"


Υπέροχα νέα! 💚 Μετά την δημοσίευση του άρθρου μου για την άποψη μου στο μυθιστόρημα η μεγάλη παλίρροια, ο εκδοτικός οίκος Παπαδόπουλος μίλησε μαζί μου και προσφέρει 2 αντίτυπα του βιβλίου σε δύο τυχερούς φίλους μέσου του μπλογκ μου! Για να πάρετε μέρος στην κλήρωση ακολουθήστε τα βήματα: 1.κοινοποίηση της σελίδας
2. Σχόλιο μέσα στο blog (Γιατί διαβάζετε αστυνομικά μυθιστορήματα?) 3.σχόλιο έξω από το blog (φωτογραφία με ανοιχτό βιβλίο)
Ο πρώτος/η τυχερός/ή θα επιλεγεί είτε  από την κοινοποίηση είτε από τα σχόλια μέσα στο μπλογκ και ο δεύτερος/η τυχερός/ή θα  επιλεγεί από την καλύτερη φωτογραφία που θα ανεβάσει (με βιβλίο ανοιχτό) !!
Καλή τύχη σε  όλους! Λήξη διαγωνισμού: 10/12/2016

Οι νικητές θα είναι δύο! Όσοι είναι από Αθήνα θα παραλάβουν το βιβλίο από το βιβλιοπωλείο (Μασσαλίας 14, Αθήνα,  καθημερινά 09:00-16:00). Αν είστε από επαρχία θα αποσταλεί με courier.




42 σχόλια:

  1. Μου αρέσει το σασπένς και η αγωνία που σου προσφέρουν.Να προσπαθείς να βρεις τον ένοχο είναι συναρπαστικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσει η πλοκή τους και με εξιτάρει το σασπένς κι η αγωνία που σου δημιουργούν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί σε κρατάνε σε αγωνία μέχρι το τέλος!
    Σας ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιατί μου ανεβάζουν την αδρεναλίνη και μου αρέσει πολύ να προσπαθώ ν' ανακαλύψω ποιος είναι ο ένοχος! (Δεν έχω καταλάβει που πρέπει να δημοσιεύσουμε φωτογραφία με ανοιχτό βιβλίο);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσουν πολύ τα αστυνομικά βιβλία, κυρίως όταν είναι καλογραμμένα, διότι με κρατούν σε αγωνία και εγρήγορση, περιέχουν μυστήριο και ανατροπές με κάνουν να σκέφτομαι περισσότερο, από ότι σε άλλες κατηγορίες βιβλίων και επιπλέον έχουν τη δυνατότητα να με ξαφνιάσουν και να με κάνουν να τα φέρνω στο νου μου για μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ένταση και μυστήριο σε κρατάνε σε αγωνία μέχρι το τέλος.
    Βιβλίο το καλύτερο δώρο
    Ευχαριστούμε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φωτεινή Τασοπούλου21 Νοεμβρίου 2016 στις 9:26 μ.μ.

    Τα αστυνομικά μυθιστορήματα κινητοποιούν το μυαλό και εξιτάρουν τη σκέψη μου.Παίρνοντας το ρόλο του ντετέκτιβ προσπαθώ να ανακαλύψω το δολοφόνο πριν γίνει η αποκάλυψη όλων των στοιχείων από το συγγραφέα. Κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης με κυριεύουν έντονος ενθουσιασμός και κλιμακούμενη έξαψη και αγωνία για την επίλυση του μυστηρίου, συναισθήματα που κανένα άλλο βιβλίο δεν μπορεί να προκαλέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα αστυνομικά βιβλία εξάπτουν τη φαντασία μου και εκτοξεύουν την αδρεναλίνη στα ύψη.Εκτός από το σασπένς και τη μυστηριώδη ατμόσφαιρα που δημιουργούν,με συναρπάζουν,γιατί είναι ένας ασφαλής τρόπος να ζήσω νοερά,χωρίς να κινδυνεύσω,μια περιπέτεια ή μια εμπειρία που στην πραγματική ζωή δε θα ήταν καθόλου επιθυμητή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΞΙΤΑΡΕΙ Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ...ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ Η ΑΔΡΕΝΑΛΙΝΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΣΧΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιατί διατηρούν το μυαλό σε εγρήγορση και καλλιεργούν τη φαντασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιατί μου εξάπτουν τηνφαντασία και την αγωνία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γιατί σε κρατάνε σε αγωνία μέχρι το τέλος, και όλη η πλοκή είναι ένα τέλειο μυστήριο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με συνεπαίρνει αυτή η ηδονική κατάδυση στο «μαύρο», στα σκοτεινά, αβαθή, ακίνητα νερά της ανθρώπινης ψυχής.Με πλημμυρίζει η διανοητική απόλαυση τού να λύνεις μεθοδικά ένα δύσκολο γρίφο.Είναι ακόμη η ανακούφιση,η ψευδαίσθηση της ασφάλειας του φιλήσυχου ανθρώπου που ρίχνει κλεφτές ματιές στο κακό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με τα αστυνομικά μυθιστορήματα ξεστρατίζει ο νους μου,έστω πρόσκαιρα,από τις έγνοιες και τις σκοτούρες της ζωής.Είναι ένα επίσης καλό μέσο να ξορκίζω τους φόβους μου,να τους φέρνω στα μέτρα μου και ιδεωδώς έτσι να τους αντιμετωπίζω.Εν δυνάμει είμαστε όλοι θύτες και θύματα κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες.Και είναι ακριβώς αυτό το ενδεχόμενο,να βρεθούμε στη μία ή την άλλη θέση,που δοκιμάζονται διαβάζοντας τα βιβλία αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μου αρέσει γιατί σε κρατάει σε αγωνία μέχρι το τέλος κ ακονιζουν το μυαλό... τα αστυνομικά είναι τα αγαπημένα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιατί μου αρέσει πολύ το μυστήριο και το σασπένς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. διοτι σε κρατανε σε εγρηγορση, σε αγωνια και ο αναγνωστης δεν παραμενει απλα θεατης αλλα συμμετέχει ενεργα στο μυστηριο στη προσπαθεια του να βρει το δολοφονο και να φανταστει τη συνεχεια της ιστοριας

      Διαγραφή
  18. Μου αρεσει το σασπενς,το μυστηριο και η αγωνια που εχεις μεχρι το τελος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γιατί μου αρέσει πολύ το μυστήριο και το σασπένς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Διαβάζω αποκλειστικά και μόνο αστυνομικά μυθιστορήματα.Είμαι λάτρης του είδους,γιατί συγκεντρώνει όλα αυτά τα στοιχεία που μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον και το κρατούν αμείωτο:μυστήριο,δράση,περιπέτεια,καθηλωτική πλοκή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στα αστυνομικά βιβλία απολαμβάνω το παιχνίδι της ενοχής και της αθωότητας καθώς και τη σύγκρουση του καλού με το κακό.Εξερευνώ τη σκοτεινή πλευρά των ανθρώπων και κρατώ το μυαλό σε εγρήγορση.Η πρόκληση είναι να ενώσω όλα τα κομμάτια του παζλ και να φτάσω στη διαλεύκανση της υπόθεσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γιατί άραγε; δεν έχω καταλήξει ακόμα ποιος είναι ο λόγος........
    ..... ίσως γιατί ως βιβλιοφάγος τρώω πολλά βιβλία, όταν δε πρόκειται για αστυνομική λογοτεχνία, η όρεξη δεν μου κόβεται με τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είμαι εθισμένη στην αστυνομική λογοτεχνία και δε θέλω να γιατρευτώ!!!Με γοητεύουν τα δυσεπίλυτα μυστήρια,το φλερτ με ιδιόρρυθμους,παρακμιακούς ήρωες και μια πλοκή διανθισμένη με αγωνία και καταιγιστική δράση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Διαβάζω αστυνομικά μυθσιστορήματα γιατί έχουν ένταση, γρήγορη ροή και συνήθως έχουν συναρπαστικό τέλος.
    Σας ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τα αστυνομικά βιβλία προσφέρουν απλόχερα άφθονο μυστήριο,αγωνία,συναρπαστικούς χαρακτήρες και δυνατές ιστορίες που δε σου επιτρέπουν να πάρεις ανάσα ως την τελευταία λέξη!!!Να είστε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μου αρέσει το σασπένς και το μυστήριο οπότε τα αστυνομικά μυθιστορήματα είναι τα κατάλληλα για μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Με τέτοια βιβλία αποσπάται το μυαλό μου από τα προβλήματα της καθημερινότητας καθώς οι παλμοί χτυπούν κόκκινο από την αγωνία και μεταφέρομαι σε έναν διαφορετικό κόσμο όπου κυριαρχεί το μυστήριο,η απειλή και το σκοτάδι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γιατί σε κρατανε σε αγωνία μεχρι το τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γιατί σε αφήνουν σε αγωνία καθ' όλη τη διάρκεια του βιβλίου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γιατι μου αρεσει το μυστηριο και η αγωνια αυτων των βιβλιων!!!
    Ευχαριστούμε πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γιατί με κρατούν σε εγρήγορση και διαρκή αγωνία προσπαθώντας να ανακαλύψω τον ένοχο.Γίνομαι έτσι ένας μικρός ντετέκτιβ που η λύση του μυστηρίου αποτελεί γοητευτική πρόκληση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μου αρέσει το μυστήριο και θέλω να βρίσκομαι σε αγωνία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ευχαριστούμε!! Καλές γιορτές !!αγαπώ γενικά το διάβασμα !! Ελένη Κωστοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή