Οι δικές σας αγαπημένες φράσεις βιβλίων!




Στην ομάδα μου στο Facebook σας ζήτησα να μου γράψετε την δική σας αγαπημένη φράση βιβλίου..

To na eisai agaphtos se olous shmainei na mhn eisai tipota idiaitero gia kanenan...ths Cherie Bennett apo to biblio Life in the Fat Lane(mtf:Sthn lewforo tou paxous apo tis ekdoseis Agura) Γράφει η Κατερίνα! ;) 


«Είναι ωραίο να σε σκέφτομαι,
γεμάτος ελπίδα,
είναι σα να ακούω
το πιο ωραίο τραγούδι
απ’ την πιο ωραία
φωνή του κόσμουμα εμενα η ελπιδα πια δεν μου φτανει, εγω δεν θελω να ακουω πια τραγουδια, θελω να τραγουδησω...ποιημα του ναζιμ χικμετ το οποιο εγραψε απευθυνομενος στη γυναικα του οταν ηταν εγκλειστος στη φυλακη το 1945. Γράφει η Χρυσή! :) 



Γιωργος Πολυράκης- Χορεύοντας στη σιωπή "...Όταν όμως, αγαπήσεις χωρίς να είσαι σε θέση να δώσεις τίποτα, τότε θα πρέπει να νιώθεις ευτυχία και να χαίρεσαι και μόνο από την παρουσία εκείνου που αγαπάς.. Ακόμη κι αν νιώθεις πόνο, όταν ξέρεις ότι πηγή της ευτυχίας εκείνου δεν ειναι η δική σου ύπαρξη!" Γράφει η Ειρήνη! :) 


  • Υπέροχες φράσεις από ξεχωριστά βιβλία! 
  • Αφήστε μου και τις δικές σας αγαπημένες φράσεις βιβλίων να μπουν στο επόμενο άρθρο! Λατρεύω αυτά τα άρθρα γιατί συγκεντρώνουν τόσο όμορφα λόγια σε λίγες σελίδες! <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου