Βιβλίο = Διώχνω το άγχος!


 Μετά από πολλή ώρα αναμονής και μεγάλου άγχους, επιτέλους η στιγμή που θα πιάσω στα χέρια μου ένα μυθιστόρημα και θα καθίσω αναπαυτικά (οπουδήποτε  καναπές, πάτωμα, κρεβάτι, πολυθρόνα, καρέκλα, σκαμπό κλπ..) για να απολαύσω την μαγεία ολόκληρη! Ποια επιλογή θα ακολουθήσω μετά από μία τόσο φορτωτική ημέρα? 
 Αρχικά, αν υπάρχει ήδη κάποιο βιβλίο το οποίο έχω αφήσει στην μέση, το συνεχίζω με μεγάλη χαρά! (καθώς δεν μου αρέσει καθόλου να αφήνω στην μέση βιβλία).. Αν πάλι δεν υπάρχει τίποτα..Τότε πηγαίνω στα αδιάβαστα μου (τα οποία με περιμένουν τα γλυκούλια φρόνημα στην γωνίτσα τους) και επιλέγω εκείνο το οποίο με μία πρώτη εντύπωση και μαντεψιά θα μου προσφέρει ξεκούραση και ηρεμία, διότι αυτό επιθυμώ την συγκεκριμένη στιγμή! Θα αποκλείσω σίγουρα κάποιο αστυνομικό-θρίλερ βιβλίο, καθώς μία τέτοια επιλογή θα με βάλει στην τσίτα του ψαξίματος- ανακάλυψης δολοφόνου κλπ.. Αυτό που θα επέλεγα θα ήταν ένα ήρεμο ρομαντικό..
 Θα μου πείτε τώρα..(και που να ξέρω τι γράφει μέσα και τι περιέχει?) Εεε πάνω κάτω σίγουρα όλοι γνωρίζουμε το στόρι..(αν και σαν Μαρία δεν γνωρίζω τις περισσότερες φορές..διαλέγω καθαρά από τίτλο και εξώφυλλο και όχι από την περίληψη του οπισθόφυλλου). Οπότε ναι.. Θα επέλεγα ένα ήρεμο ρομαντικό και γλυκό μυθιστόρημα, χωρίς πολλές ιστορικές αναφορές (γιατί με κουράζουν) και χωρίς περιγραφές πολλές (γιατί επίσης είναι κάτι που αποφεύγω όσο τίποτα στις επιλογές μου..) 
 Μ αυτόν τον τρόπο θα χαλαρώσω και θα αποφύγω το έντονο στρες που βίωσα αλλά θα εμπλουτίσω τις γνώσεις μου και θα περάσω ομαλά και όμορφα το υπόλοιπο της ημέρας μου..

Η σελίδα μου στο Facebook: https://www.facebook.com/groups/1658724861025763/  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου