Πέτρινοι Κύκνοι



 Πόσο μαγική η γραφή της κυρίας Ευσταθίου! Πλοκή απίστευτη, εναλλαγή συναισθημάτων, κινηματογραφικές εικόνες..δεν με κούρασε λεπτό..αγωνία φουλ! Περιττό να γράψω ότι έσκασα από αγωνία μέχρι να μάθω τι θα γίνει στο τέλος..Απίθανες εικόνες! Η πλοκή εξαιρετική με όλη την σημασία της λέξης! Σπανίως δίνω συγχαρητήρια αλλά ναι αξίζει εδώ και μάλιστα πολύ! Τελικά επέλεξα να διαβάσω το συγκεκριμένο βιβλίο, και παρόλο που έχω άλλα βιβλία στην άκρη λογικά το επόμενο μου θα είναι ξανά από την Κυρία Ευσταθίου (μεταξύ μας αξίζει το Κ με κεφαλαίο γιατί εκτός από εξαιρετική πένα διαθέτει και όμορφη συμπεριφορά) !! 

Συγχαρητήρια!! 

Βαθμολογία 4/5 📚
Λίγα λόγια για την συγγραφέα..

Η Ευαγγελία Ευσταθίου γεννήθηκε και µεγάλωσε στον Πειραιά.
Σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τµήµα Δηµοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστηµίου Αθηνών και εργάζεται ως δασκάλα στη δηµόσια εκπαίδευση τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια. Ξεκίνησε να γράφει από µικρή ηλικία, στην αρχή παραµύθια και στη συνέχεια διηγήµατα.
Ασχολείται επίσης µε τη ζωγραφική και τις κατασκευές από φυσικά υλικά. Μιλάει αγγλικά και ιταλικά.

Είναι παντρεµένη και έχει µία κόρη και έναν γιο.



Όσοι επιθυμείτε μπορείτε να γίνετε μέλη στην σελίδα μου στο facebook με στόχο να μιλάμε και να ανεβάζουμε λόγια μόνο που αφορούν βιβλία! Ελευθερία έκφρασης πάνω απ' όλα! ^_^ https://www.facebook.com/groups/1658724861025763/ 



2 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ ολόψυχα για τα καλά σου λόγια και για το γεγονός πως έκανες μια όμορφη πτήση με τους Κύκνος μου. Εύχομαι να απολαύσεις εξίσου και το επόμενο δικό μου θα διαβάσεις.Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σας ευχαριστώ και οι χιλιάδες αναγνώστες σας! Υπέροχη η πτήση με τους Κύκνους σας και ακολουθούν οι προσωπικές στιγμές σας!

      Διαγραφή