Δυνατές ιστορίες αγάπης



 Αχ αυτές οι ιστορίες αγάπης! Τις βιώνουμε τόσο όμορφα μέσα από τις σελίδες ενός καλού μυθιστορήματος, που φτάνουμε στο σημείο να τις σκεφτόμαστε για αρκετό καιρό μετά.. Ας δούμε λοιπόν κάποιους τέτοιους δυνατούς έρωτες:


1. Μ' άλλα λόγια σ' αγαπώ

2. Μεταξένια αγάπη

3. Το σκουλαρίκι της τύχης

4. Αγαπώ θα πει χάνομαι και Κόκκινο Κοράλλι (η συνέχειά του)

5. Το μάτι του Βοριά

6. Το δάκρυ του έρωτα

7. Το φθινόπωρο της μάγισσας

8. Στα βαθιά και Στα ουράνια (η συνέχειά του)

9. Γράμμα από χρυσό

10. Ο,τι αγαπώ είναι δικό σου

11. Το δάκρυ του έρωτα

12. Δεκατρία μπαλώματα

13. Σκοτεινή αγάπη

14. Χωρίς ελπίδα

15. Η καρδιά θυμάται


  • Περιμένω στα σχόλια τις δικές σας δυνατές ιστορίες αγάπης! Αυτές που σας έρχονται πρώτες στο μυαλό! 

93 σχόλια:

  1. Οσα η αγάπη συγχωρεί
    Η εξομολόγηση
    έρωτας σαν βροχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι και η εξομολόγηση! Πόσο δίκιο έχεις Ευαγγελία μου! 💜

      Διαγραφή

  2. Αγαπώ κι εγώ το Αγαπώ θα πει χάνομαι και το Κόκκινο κοράλλι,Το φθινόπωρο της μάγισσας οπωσδήποτε!!αλλά και το Γράμμα από χρυσό!!θα προσθέσω όμως το Όταν ξέρεις ν αγαπάς και το Μέχρι το τέλος του χρόνου της Γιώτας Παπαδημακοπουλου!!Το μη με λησμονει,Ουρανοεσσα,Ογκρεσα Η ζωή που έλειπε του Κώστα ΚΡΟΜΜΥΔΑ.Η θυσία της Άννας Γαλανού και αρκετά ακόμη που δεν μπορώ να θυμηθώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω διαβάσει της Ευσταθίου, του Καλπουζου στην και της Οικονομου.Αγαπημενα μου και τα τρία, το καθένα ξεχωριστά για τον ΤΡΟΠΟ γραφής του κάθε συγγραφέα!!! Τα άλλα τα έχω σε λίστα αναμονής!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα διαβάσεις κάποια στιγμή Μαρία μου, είναι εκπληκτικά! 🌻

      Διαγραφή
  4. Μπρούτζινος καβαλάρης !!! Το τριανταφυλλακι !!! Είναι τα πρώτα που μου έρχονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαρία να το διαβάσεις ...είχα εντυπωσιαστεί όταν το είχα διαβάσει το 2004 !!!και διάβασα και το επόμενο τατιάνα και αλεξάντερ ,μόνο το τρίτο δεν διάβασα !!περιμένω εντυπώσεις

      Διαγραφή
    2. μαρία μου να το διαβάσεις είναι εκπληκτικο!

      Διαγραφή
  5. Η καρδιά θυμάται, Ο,τι αγαπώ είναι δικό σου, Το φθινόπωρο της μάγισσας εκπληκτικά και τα 3!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλα της Ευσταθίου,Οικονόμου και κάποια της Μαντά.Δημουλίδου συμφωνώ για Το μάτι του βοριά όπως και για Το σταυροδρόμι των ψυχών και Οι αγγελιοφόροι του πεπρωμένου.Θα πώ σίγουρα το Μέχρι το τέλος του χρόνου~Μη με ξεχάσεις και Ξεπεσμένοι άγγελοι-Γιώτα Παπαδημακοπούλου,Καθώς έπεφτε η νύχτα-Έλενα Αντωνίου,Τριαντάφυλλα του ανέμου και Τα δάκρυα δεν στέγνωσαν ποτέ-Μαρία Προδρόμου,Οι ανυφάντρες της μοναξιάς-Τάνια Θεοδοσίου,Το διαμάντι της ερήμου~Πέρα από την αγάπη και Μελωδία στη θύελλα-Γεωργία Κακαλοπούλου,Η αλήθεια δεν λυτρώνει πάντα-Δέσποινα Μαράντου,Κι όμως-Ηώ Αυγέρη,Θυσία-Άννα Γαλανού,Η αγάπη φόβο φέρνει-Μεταξία Κράλλη και πολλά ακόμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το μάτι του βόρια το γράμμα από χρυσό το φθινόπωρο της μάγισσας μου άρεσαν πάρα πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νομίζω ότι η κυρία Ευαγγελία Ευσταθίου ξέρει να πλέκει πολύ δυνατές ιστορίες αγάπης!!!
    Επίσης, πολύ δυνατή ιστορία αγάπης ήταν αυτή της τριλογίας του Μπρούτζινου Καβαλάρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπημενο το Φθινοπωρο της μαγισσας!!!! Δυνατη αγαπη και στην τριλογια Το τριανταφυλλακι, αλλιωτικη αγαπη στην Γυναικα του πρεσβη που μολις τελειωσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να προσθέσω.. "Έρωτας σαν βροχή ", "Η αγάπη δεν λυτρωνει πάντα "!Από τα παραπάνω αγαπημένα "Το Φθινόπωρο της μαγισσας", "Το δακρυ του έρωτα ", "Μεταξενια αγάπη ", "Γράμμα απο χρυσό "Η καρδιά θυμάται "!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η ιστορια αγαπης που δεν θα μ ποτε ειναι αυτη της Χριστινας και του Αλμπερτο στο "Καποτε στη Σαλονικη". Ενα υπεροχο βιβλιο που δεν θυμιζει ροματζο οπως τα περισσοτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καποτε στη σαλονικη της κραλλη.το νημα της χισλοπ.το τριανταφυλλακι.η μοιραιδα της ομηρολη.το φθινοπωρο της μαγισσας.εξαιρετικο θεμα ανοιξες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η θυσία της Γαλανού, Αν ήσουν εδώ της Ψαχούλια, Δεύτερη πράξη της Κράλλη, Γυναίκες θάλασσες της Θεοφανοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τα έχω διαβάσει Μαρία μου! Σε ευχαριστώ πολύ! Θα τα ψάξω όλα! 🌻

      Διαγραφή
    2. Πιστευω οτι η δευτερη πραξη δε θα σου αρεσει της κραλη.αν το διαβασεις καποια στιγμη θελω την κριτικη σου.αυτο το βιβλιο κατι πηγαινε να πει καπου μπερδευοταν.εκει που ξεκιναγε κατι αλλο κ ελεγα θα χει σασπενς κατι γινοταν κ μου το χαλαγε.αχ δεν ξερω πολυ στραβα το πηρα.τσεκαρε το οταν βρεις χρονο

      Διαγραφή
  14. Αν μ 'ακούς απόψε κράτα με απ 'το χέρι της Βάλιας Μπαμπετσκα! Πολύ ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ολα τα βιβλία της Ευσταθίου και της Οικονομου για τα βιβλία της Ζα'ι'ρη που εγραψες συμφωνώ,το Ουρανοεσσα δυνατές Επίσης ειναι και οι τριλογίες το τριανταφυλλακι και ο μπρούτζινος καβαλαρης και της Κέιτ Φερνιβαλ η Ρωσίδα παλακιδα και αλλα πολλά που δεν μου έρχονται τώρα .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι τόσα πολλά που δεν μας έρχονται όλα στο μυαλό! 💚

      Διαγραφή
  16. To τριανταφυλλάκι , Η αγάπη άργησε μια μέρα , Το σπίτι των πνευμάτων, Το παράπονό μου μια κραυγή, Η πρόβα του νυφικού, Μικρά Αγγλία, Είχα μόνο εσένα, Το μαντολίνο του λοχαγού Κορέλι, Πορφυρό ποτάμι, Τα παλιά ασήμια και πολλά πολλά ακόμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ η Μικρά Αγγλία! Αγαπημένη ταινία! Το βιβλίο βέβαια δεν το έχω διαβάσει αλλά έχει φουλ δυνατή αγάπη! ❤

      Διαγραφή
    2. Και το βιβλίο Μαράκι μου είναι υπέροχο!

      Διαγραφή
    3. Θα το διαβάσω κάποια στιγμή που θα μου πάει! Αχ είναι τόσα πολλά αυτά που θέλω να διαβάσω! ☺

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Υπέροχο μυθιστόρημα! Θυμάμαι είχα ρίξει πολύ κλάμα στο τέλος του! 🎆

      Διαγραφή
  18. Τατιάνα και Αλεξάντερ.Τριανταφυλλακι.της κ.Ευσταθίου.της κ.Οικονομου...και πολλα αλλα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η δυναμη της αγαπης τρυανταφυλλακης, οσα η αγαπη συγχωρει τζιριτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να προσθέσω και την "Γερση" ένα από τα καλύτερα βιβλία που διάβασα πέρσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω διαβάσει Αναστασία μου..και θα ήθελα πολύ να το διαβάσω..με τραβάει το εξώφυλλο του πολυυυ! 🎆

      Διαγραφή
    2. Μαρία να το διαβάσεις είναι εξαιρετικό από όλες τις απόψεις!! Η γραφή με ενθουσίασε η δε πλοκή μοιάζει με περίτεχνο κέντημα!!!

      Διαγραφή
  21. 1. Επαίτες Ονείρων- Μαγγανάρη , 2. Γέρση : Είσαι το κόκκινο στο αίμα μου- Μαργαρίτη, 3.Κρουσταλλένια μου - Παπαδάκη, 4.Το Άλφα της Ιθάκης μου - Κεραμάρη, 5. Και τότε και τώρα- Λουλου Τέιλορ και πολλά ακόμη αξιόλογα βιβλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το άγαλμα στη σοφίτα,Η αγάπη άργησε μια μέρα,τα βιβλία της Ευσταθίου,Οικονόμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αν τον Άνεμο ρωτήσεις Λευκή ΟρχιδεαζΜα αλλά λόγια σ αγαπώ Μη μου λες Αντίο Αγαπω θα πει χάνομαι Η αμαρτια της ομορφιας ειναι τοσα πολλα��⚘��������Νικολαΐδου Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η ζωή που έλειπε του Κώστα Κρομμύδα. Μια πολύ δυνατή ιστορία αγάπης που με συγκλόνισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Οι γεφυρες του Μαντισον, τα. Ασημια της κοντζογλου, οι μαγισσες της Σμυρνης, θεανω η λυκαινα της πολης, το νησι, αποκαιδια και βατομουρο γλυκο, η θυσια , η αποικια της ληθης, η γυναικα του φαρου κ.α πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσα πολλά Αθηνά μου.. από όλα αυτά που ανέφερες διάβασα μόνο το νησί! Θα τα σημειώσω τα υπόλοιπα!

      Διαγραφή
  26. Λατρεψα την λευκή ορχιδεα!
    Lamprinh Kliafa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφη ιστορία αλλά για εμένα δεν αποτελεί το αγαπημένο μου της συγγραφέως!

      Διαγραφή
  27. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μ άλλα λογια σ αγαπώ, η εξομολόγηση, Κόκκινο κοράλλι, Όταν ξερεις ν αγαπάς μερικά και Άλλα που δεν μου έρχονται στο νου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολλά Κική μου συμφωνώ! Αγαπημένα αυτά που ανέφερες!

      Διαγραφή
  29. Τι ειναι ερωτας ζητας να μαθεις και το οσα δεν τολμησα να ονειρευτω της Μπριλη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. το Μάτι του Βοριά... αχ δεν υπάρχει απλά...μου άρεσε πάρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου είναι το αγαπημένο μου ρομαντικό μυθιστόρημα!

      Διαγραφή
  31. Ένας πολύ δυνατός έρωτας που μου μένει αξέχαστος όσα χρόνια κι αν περάσουν είναι από το βιβλίο του Γιώργου Πολυράκη Δωροθέα ντε Ροπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. η θυσία, όσα η αγάπη συγχωρεί, τα περισσότερα της Ευσταθίου , η αγάπη φόβο φέρνει, τι είναι έρωτας ζητας να μάθεις, αγαπώ θα πει χάνομαι, το φθινοπωρο της μάγισσας ,η καρδιά θυμάται..κάποια από αυτα που μου ηρθαν πρωτα στο μυαλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω διαβάσει αλλά θα το έχω στα υπόψιν γιατί η συγγραφέας αυτή γράφει δυνατές πλοκές!

      Διαγραφή
  34. Εκτος απο τα περισσοτερα που εχετε αναφερει πιο πανω θα πω τον Ισμαηλ και Ροζα...
    Μου αρεσε πολυ αυτο το βιβλιο και οποιος δεν το εχεις διαβασει πρεπει να το κανει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελα πολύ να το πάρω..τώρα που το ανέφερες θα το κάνω σύντομα!

      Διαγραφή
    2. Όντως πολύ ωραίο βιβλίο. Από το καλύτερα που διάβασα σχετικά με Σμύρνη!!!!

      Διαγραφή
  35. Με αλλα λογια σαγαοω
    Λευκη ορχιδεα
    Το ημερολογιο
    Με τα ματια της ψυχης
    Και αλλα πολλα που δεν μου έρχονται τωρα...
    Λαμπρινή Κλιάφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή