Απολογισμός Χρονιάς: Τα αγαπημένα μου του 2017 ❤


  Δεκέμβριος και σιγά σιγά οι ετοιμασίες για την υποδοχή της νέας χρονιάς! Το 2017 κυκλοφόρησαν πολλά και αρκετά ιδιαίτερα βιβλία που είχα την τιμή να διαβάσω! Παρακάτω επέλεξα κάποια, τα οποία κλείνοντας τα μάτια θυμάμαι έντονα και τα οποία όντως κατατάσσω με ευκολία στα τοπ αγαπημένα μου της χρονιάς! Για πάμε στον απολογισμό λοιπόν...

 Φως μέσα στη θύελλα κλικ στο άρθρο

 Κόκκινα Φύλλα κλικ στο άρθρο

 Δεκατρία μπαλώματα κλικ στο άρθρο

 Το αίνιγμα της κερασόπιτας κλικ στο άρθρο

 Όσα η αγάπη συγχωρεί κλικ στο άρθρο

 Οι γιοι της γαλανής κυράς κλικ στο άρθρο

 Από το ίδιο αίμα κλικ στο άρθρο


  Το 2017 μου χάρισε δύο απίστευτα όμορφες συνεντεύξεις με δύο ανθρώπους τόσο αγαπημένους και ταλαντούχους, που πραγματικά δεν έχω λόγια για την τιμή που μου έκαναν.. Αυτοί δεν είναι άλλοι από τον κύριο Κώστα Κρομμύδα κλικ στην συνέντευξη και την κυρία Δήμητρα Ιωάννου κλικ στην συνέντευξη  Σας ευχαριστώ θερμά!


  • Εσείς ποια βιβλία ξεχωρίσατε το 2017...? 




11 σχόλια:

  1. Η αποικία της λήθης, Φώς μέσα στη θύελλα, Οι γιοί της Γαλάνης Κυράς, Οι Άχραντοι, Πέπλο Σιωπής , Εντιμότατα λαμόγια.....και κάποια άλλα!!!!!!! Πάντως συμφωνώ με την άποψή σου.......μονο που μερικά απ αυτά δεν τα έχω διαβάσει ακόμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σίγουρα το φως μεσα στη θυελλα είναι απο τα βιβλία της χρονιάς! Αν και δεν το έχω διαβάσει... Εγώ ξεχωρισα το χορό των νεκρών από Βαγγέλη Γιαννίση γιατί δεν περιμενα να ήταν τόσο καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η σκιά στο σπίτι - Κελλης
    Θυσία - Γαλανού
    Η νύχτα του Σαουιν - Μανγγελ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τα έχω διαβάσει Πόπη μου αλλά θα τα σημειώσω να τα πάρω! ❤

      Διαγραφή
  4. "Το αινιγμα της κερασοπιτας ", "Ο χορός των συμβόλων ", "Από ζάχαρη κι αλάτι "!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η θυσια κ οι γιοι της γαλανης κυριας.δε θυμαμαι αν κ το καποτε στη σαλλονικη βγηκε το 2017.

    ΑπάντησηΔιαγραφή