"Το καλύτερο", "το χειρότερο" και αυτό που λέμε έτσι κι έτσι που διάβασα τον τελευταίο καιρό! ❤




Τον τελευταίο καιρό διάβασα αρκετά βιβλία! Τα παρακάτω βιβλία είναι όλα μέσα στην λίστα από την οποία θα επιλέξω κάποια για να τοποθετήσω στην κάθε κατηγορία..για πάμε.. (Δίπλα από κάθε τίτλο θα βρείτε την ολοκληρωμένη άποψή μου για το βιβλίο)


==> Στην κατηγορία ''Το χειρότερο'' θα τοποθετήσω με μεγάλη μου στεναχώρια ''Γυμνή μπροστά σου'' διότι με απογοήτευσε πάρα πολύ σε θέμα πλοκής. Δεν υπήρχε πλοκή καθόλου, παρά μόνο σεξουαλικές περιγραφές.

==> Στην κατηγορία "Το βιβλίο που είναι έτσι κι έτσι'' θα τοποθετήσω το ''Καλοκαίρι'' διότι θεωρώ πως ενώ αποτελεί ένα βιβλίο το οποίο γράφτηκε πριν αρκετά χρόνια και θεωρείτε σταθμός στην λογοτεχνία με το περιεχόμενό του, υπήρχαν στιγμές που με έκαναν να βαρεθώ στο κομμάτι της πλοκής η οποία ήταν αργή. 

==> Στην κατηγορία "Το καλύτερο" θα τοποθετήσω με μεγάλη μου χαρά το βιβλίο που λάτρεψα στο κομμάτι του αστυνομικού-κοινωνικού είδους το Από το ίδιο αίμα . Το θεωρώ από τα πιο έξυπνα βιβλία που κυκλοφορούν το οποίο προβληματίζει σε μεγάλο βαθμό τον αναγνώστη. Απλά το λατρεύω και ανυπομονώ για το επόμενο του συγγραφέα.








10 σχόλια:

  1. Το "χειροτερο" για μενα- ανυπομονουσα να τελειωνει ηταν η Λαιλα της Marilynne Robinson.Το " ετσι κι ετσι" ηταν Σαος του Γιαννη Καλπουζου. Οσο για το "καλυτερο" θα πω αυτο που τελειωσα σημερα το πρωι, Η εκδικηση εσταζε μελι της Φανης Πανταζη.Αυτα ηταν καποια απο αυτα που διαβασα τον Σεπτεμβριο και μου αφησαν τις αντιστοιχες εντυπωσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελευταία Μαρία μου διάβασα μόνο υπέροχα βιβλία με αποκορύφωση τα Μέχρι το τέλος του χρόνου και Η αλήθεια δεν λυτρώνει πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τα τρια βιβλια που διαβασα τις τελευταιες μερες και μου αρεσαν πολυ ηταν τα:
    1) στα ορια -Καιτη Θαλασσινου
    2) το πορτρετο της σιωπης -Τεσυ Μπάιλα
    3) η αληθεια δεν λυτρωνει παντα - Δεσποινα Μαραντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την αλήθεια θέλω να την διαβάσω κι εγώ! Θα το επιχειρήσω! (Είναι και μεγάλο βιβλίο) 🙌

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ωραιοτερο που διαβασα προσφατα ηταν το γραμμα απο χρυσο το χειροτερο ηταν η αλλη οψη του νομισματος.το παρατησα δε μου εβγαινε κ ετσι κ ετσι βρηκα εως ανουσιο τη δευτερη πραξη της κραλλης δεν εβγαζα ακρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το χειρότερο μου ήταν το τρένο με τις φράουλες !!!!!!!!!!!!!!!!το καλύτερο μου η γιαγια μου σας χαιρετά και σας ζητά συγνώμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή