Ο άνθρωπος που μου έβαλε την ιδέα να δημιουργήσω το Blog• 🍍



 Πώς ξεκίνησα να γράφω? Πάντα έγραφα. Μου αρέσει η δύναμη του λόγου και κυρίως του γραπτού λόγου. Ο γραπτός λόγος είναι μαγεία! Είναι η απόδοση του προφορικού λόγου στο χαρτί. Πρέπει να δημιουργήσεις στον αναγνώστη τα ίδια ακριβώς συναισθήματα (σε περίπτωση που του μετέφερες το μήνυμα με το στόμα) αλλά με άλλο μέσο. Επίσης, από μικρή διάβαζα βιβλία. Διάβαζα συνέχεια μυθιστορήματα νεανικά και κλασική λογοτεχνία! Έναν Αύγουστο λοιπόν, η Κατερίνα (έχει δικό της κανάλι στο youtube) μου έδωσε την ιδέα να ξεκινήσω ένα ιστολόγιο (μπλογκ) όπου θα μπορώ να γράφω την γνώμη μου! Το σκέφτηκα αρκετά και αφού έψαξα 3-4 μπλογκ με κριτικές βιβλίων, παρατήρησα ότι διάβαζα την κριτική μέχρι τις πρώτες 5-6 σειρές και μετά βαριόμουν. Το έκλεινα. Τελικά, δημιούργησα το eriazbooks για να μπορώ να μεταφέρω την γνώμη μου (δεν μου αρέσει να λέω κριτική) στον κόσμο που ενδιαφέρεται να διαβάσει κάποιο βιβλίο, αλλά μέσα σε 5-6 γραμμές. Άμεσα. Όπως δηλαδή θα μιλούσα για το βιβλίο σε μία φίλη. (Όπως μιλούσα εκείνο το καλοκαίρι στο νηπιαγωγείο εγώ και η Κατερίνα.) Αν μου άρεσε, αν δεν μου άρεσε, αν το προτείνω κλπ.. Η Κατερίνα λοιπόν ήταν αυτή που μου έδωσε την αρχική ιδέα. Σ ευχαριστώ Κατερίνα.


Εδώ θα βρείτε το κανάλι της Κατερίνας στο Youtube: Κλικ εδώ για να αφήσουμε καρδούλες ❤

• Ας πάμε όλοι να της αφήσουμε καρδούλες στα σχόλια! ❤❤❤

6 σχόλια: