•Τι γίνεται όταν μας δανείζουν βιβλία! ☺



 Αγαπημένοι μου φίλοι, είδαμε πολλές φορές τι μπορεί να συμβεί όταν δανείζουμε εμείς σε κάποιον γνωστό κάποιο βιβλίο μας, αλλά στην περίπτωση που μας δανείζουν εμείς τι κάνουμε μετά? Εννοείται πώς δεν θα προκαλέσουμε κάποια ζημιά στις σελίδες του (γιατί και εμείς αυτό ζητάμε όταν δανείζουμε) αλλά στην περίπτωση που το αγαπήσουμε ή τέλος πάντων μας αρέσει υπερβολικά πολύ το θέμα του και η όλη πλοκή του κατ' επέκταση τι γίνεται? Να σας πω τι μου συνέβη. Δανείστηκα 5 από τα αγαπημένα μου βιβλία γενικότερα που έχω διαβάσει και δεν τα έχω στην βιβλιοθήκη μου! Θα σας τα ονομάσω βεβαίως βεβαίως! Πρώτο αγαπημένο μου βιβλίο (όπως έχω πει άπειρες φορές, δηλαδή αν θα έγραφα κάποιο βιβλίο θα ήθελα να ήταν κάπως έτσι) είναι το Μάτι του Βοριά. Το βιβλίο Η καρδιά θυμάται το λατρεύω και νομίζω πώς σε πολλά σημεία μου θυμίζει εμένα. Το αγαπώ θα πει χάνομαι και το κόκκινο κοράλλι που αγαπώ αφάνταστα και το Μ' άλλα λόγια σ αγαπώ για τις όμορφες στιγμές που βίωσα! Λοιπόν, αυτά τα μυθιστορήματα δεν υπάρχουν στην βιβλιοθήκη μου διότι τα δανείστηκα! Συνέχεια σκέφτομαι το ενδεχόμενο να τα πάρω να τα έχω, αλλά νιώθω ότι στερώ το δικαίωμα από κάποιο άλλο εξίσου ίσως ωραίο βιβλίο. Δηλαδή, αν μου δίνεται η ευκαιρία να διαλέξω 3 ολοκαίνουργια βιβλία να πάρω από το βιβλιοπωλείο δωρεάν δεν θα επέλεγα κάποιο από τα παραπάνω. Δεν ξέρω,αλλά δεν μου πάει η καρδιά. Επιλέγω πάντα κάποιο μυθιστόρημα που δεν έχω διαβάσει ξανά..

• Εσείς τι κάνετε σε μία ανάλογη περίπτωση? 🎈

32 σχόλια:

  1. Ότι μου αρέσει το θελωστην βιβλιοθήκη μου... Νόμος!!!
    Για τον λόγο αυτό τα τελευταία χρόνια έχω δημιουργήσει 3 λίστες οι οποίες δυστυχώς όλο και μεγαλώνουν....
    Λίστα Νο 1. Νέες κυκλοφορίες
    Λίστα Νο 2. Βιβλία που δάνεισα και δεν μου τα επέστρεψαν.Καποια τα θέλω οποιαδήποτε στην βιβλιοθήκη μου και έτσι τα ξανά αγοράζω.
    Λίστα Νο 3. Βιβλία που δανείστηκα, τα λάτρεψα και τα θέλω οποιαδήποτε στην βιβλιοθήκη μου.
    Γενικά, αν αγοράσω κάποιο βιβλίο που δεν μου αρέσει τελικά, το χαρίζω, ή το ανταλλάσσω με φίλες μου που θέλουν να το αποκτήσουν.
    Τα βιβλία που λατρεύω τα θέλω όλα, και έχω ξανά αγοράσει το ίδιο βιβλίο γιατί δεν μου το επέστρεψαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξερω πολλες που οτι διαβαζουν το θελουν στη βιβλιοθηκη τους

      Διαγραφή
    2. Ενα βιβλιο που μου αρεσε πολυ αυτο πηρα αν κ το χα διαβασει.το ταγκο στον καθρεφτη της βαμβουνακη.εξαιρετικο για τα γουστα μου

      Διαγραφή
  2. Κι εγω οταν μου δινεται η ευκαιρια να κανω καποια αγορα βιβλιου,επιλεγω να παρω καποιο που δεν εχω ξαναδιαβασει,ακομα και αν θα ηθελα να εχω στη βιβλιοθηκη μου,ενα βιβλιο που δανειστηκα και λατρεψα..Φυσικα,αν υπηρχε η οικονομικη δυνατοτητα και ανεση,θα εκανα και τα δυο...Και φυσικα,παντα προσεχουμε τα βιβλια που δανειζομαστε,σα να ειναι δικα μας,εννοειται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 2 βιβλία έχω δανειστεί, φυσικά και τα επέστρεψα ακέραια, έτσι θα ήθελα κι εγω.Οχι,δεν τ'αγορασα να τα έχω στην βιβλιοθήκη μου, εφόσον τα διάβασα!!! Αγόρασα άλλα βιβλία, που δεν τα είχα διαβάσει. Φιλιά 🌷🌸🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εγώ δανείζω και δανείζομαι με συγκεκριμένα άτομα και πάντα επιστρέφω τα βιβλία όπως ακριβώς τα πήρα.Αν μου αρέσει κάποιο πολύ όμως θα το αγοράσω γιατί ξαναδιαβάζω βιβλία που μου άρεσαν!!Σε λίγες μέρες θα αγοράσω κάποια που δανείστηκα και διάβασα.Όπως Λευκή Ορχιδέα,Πέντε κλειδιά και Έρωτας σαν βροχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΘΕΛΩ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΟΥ.ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΟΙΤΑΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συνήθως αγοράζω καινούρια αλλά υπάρχουν και κάποιες περιπτώσεις που τα αγόρασα ενώ τα είχα διαβάσει.Οπως το μάτια μου και το παράθυρο της Νεφελης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πώς αν τα βρούμε φουλ οικονομικά όλες θα τα πάρουμε χεχεχε χαίρομαι που τα απέκτησες Ευαγγελία μου! 💙

      Διαγραφή
    2. Ετσι ειναι αν ειχαμε λυμενο οικονομικο θα ειχαμε ολοι ενα εξτρα δωματιο με βιβλια

      Διαγραφή
  7. Ότι δανείζομαι το προσέχω σαν τα μάτια μου, γιατί το ίδιο θέλω να γίνεται και στα δικά μου βιβλία που δανείζω,πάντα λέω μην μου τα σπάτε στη μεση χαχαχαχα..Τρελαίνομαι δεν μπορώ..Όποιο βιβλίο δανείζομαι και μου αρέσει πολύ το θέλω στη βιβλιοθήκη μου.. Όπως την Ηλέκτρα της Στουφή,το δανείστηκα,και μετά το αγόρασα!Το επόμενο θα είναι το " Από Αγάπη"🌷🌷🌷🌷 της Πανταζή που το αγάπησα!! Λατρεύω τα βιβλία 📚📚📚📚📚💜💜💜💜

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγω οταν δανειζομαι τα επιστρεφω οπως μου τα εδωσαν!!χωρις να τα εχω ανοιξει πολυ και εννοειται χωρις να τσακισω φυλλο!!!επιννοω φανταστικους σελιδοδεικτες!!!δεν δανειζω σε πολλα ατομα τωρα πια και αυτο γιατι εμαθα ποιος σεβεται τον κοπο του αλλου να τα αγορασει!!!!δανεισα πριν καιρο τους μικρους αγγελους της Ζαιρη και μου το επεστρεψε κατεστραμενο το μισο απο καφε!!!φυσικα δεν της ξαναεδωσα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μια φορα δανεισα κ μου το επεστρεψαν αθλιο κουρελι κ στεναχωρηθηκα γιατι ηταν του παππου μου.συγκεκριμενα η βιογραφια της Σοφιας Βεμπο μεσα απο τα ματια του Μιμη Τραιφορου.καταλαβαινετε την οργη κ το θυμο μου.κ μου ετυχε αλλη μια φορα να δανεισω βιβλια σε φιλη κ περασες ενας μηνας τιποτα αυτη εφτασα χρονο τιποτα αυτη.εμια μερα ειπα μιση ντροπη δικη μου μιση δικη της.Τα ζητησα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τα ζητάω αν περάσει καιρός.. χαχα σιγά δικά μας είναι!

      Διαγραφή
  10. Επισης θεωρω εξαιρετικο βιβλιο το ταγκο στον καθρεπτη της Μαρως Βαμβουνακη.διαβαστε το κ θα με θυμηθειτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω διαβάσει Βαμβουνάκη..και θέλω πολύ! Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα για την πρόταση σου!

      Διαγραφή
    2. Ασε δυνατη συγγραφεας κατι διαφορετικο στην ελληνικη γραφη

      Διαγραφή
    3. Ασε δυνατη συγγραφεας κατι διαφορετικο στην ελληνικη γραφη

      Διαγραφή