Η πυραμίδα των βιβλίων μου! 🔭



 Η πυραμίδα των βιβλίων μου.. συνεχώς υπάρχει μία πυραμίδα από βιβλία δίπλα στο τραπεζάκι-κομοδίνο.. Θα ρωτήσετε γιατί! Διότι την ημέρα δεν διαβάζω μόνο ένα βιβλίο.. αλλά 3! Ναι ναι 3 βιβλία.. Συγκεκριμένα τα πρωινά διαβάζω δύο μικρουλικα (περίπου 200σελίδων) και το απόγευμα-βράδυ το μεγαλύτερο βιβλίο (500-600 σελίδες). Ο λόγος που το κάνω αυτό είναι γιατί το πρωί κάνοντας διάφορα άλλα πράγματα μου είναι πολύ πιο εύκολο να κουβαλάω μαζί μου κάτι μικρούλι.. (είναι θέμα πρακτικής). Επίσης, αισθάνομαι ότι δεν μου φτάνει μία ολόκληρη ζωή για να διαβάσω όσα περισσότερα βιβλία μπορώ, οπότε προσπαθώ να διαβάζω ταυτόχρονα διαφορετικά βιβλία για να προλάβω.. Ξέρω ότι ακούγεται κάπως αγχωτικό όλο αυτό, αλλά από την στιγμή που δεν αγχώνομαι και που μου βγαίνει ευχάριστα είναι κομπλέ! Είναι τόσα πολλά τα βιβλία που θέλω να διαβάσω που νιώθω ότι τα θέλω όλα.. Τα βράδια πάλι είναι πιο μεγάλο το μυθιστόρημα γιατί κλασικά θα κάτσω μέχρι της 3-4 ώρα διαβάζοντας.. Έτσι επιλέγω ένα βιβλίο περίπου 500 σελίδων για να μου φτάσει ολόκληρο το βράδυ (σχεδόν ολόκληρο εντάξει). 

Εσείς φίλοι μου διαβάζετε παράλληλα δύο και τρία βιβλία μέσα στην ημέρα? 💠  Ποια βιβλία διαβάζετε αυτήν την περίοδο? ( Η δική σας καθημερινή πυραμίδα δηλαδή) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου