Βιβλία που σχετίζονται με πόλεμο! 🏴



 25η Μαρτίου φίλοι μου! Χρόνια Πολλά σε όλους! Μπακαλιάρος σκορδαλιά και βιβλία! Ναι ναι! Υπάρχουν άπειρα βιβλία που στις σελίδες τους εμπεριέχουν το στοιχείο του πολέμου. Δυστυχώς, δεν προτιμώ τέτοιες ιστορίες, άρα δεν έχω πολλά βιβλία που να αναφέρουν τον πόλεμο, αλλά βρήκα (ίσως ξέχασα και μερικά) κάποια μ αυτό το θέμα...

1. Τα δάκρυα του Θεού Η άποψη μου

2. Θυμήσου να ζήσεις Η άποψη μου

3. Ουρανόεσσα Η άποψη μου

4. Εξομολόγηση Η άποψη μου

5. Η Παναγιά της φωτιάς Η άποψη μου

6. Η άλλη πλευρά του νομίσματος Η άποψη μου

7. Το δάκρυ του έρωτα Η άποψη μου

8. Η ζωή που έλειπε Η άποψη μου

1 σχόλιο:

  1. Εχω διαβασει αρκετα τετοια.αλλα δε μπορω να ξεχασω Ζωρζ Σαρη κ της Αλκης Ζεη.με αυτα ξεκινησα.ο μεγαλος περιπατος του πετρου το οταν ο ηλιος.ωστε να μπω σε βιβλια ενηλικων

    ΑπάντησηΔιαγραφή