Η Γέφυρα των Μυστικών




 Αγαπημένοι μου φίλοι, έχω την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας αυτό το άκρως συγκλονιστικό μυθιστόρημα! Ονομάζεται η γέφυρα των μυστικών, της συγγραφέως Jennifer Donnelly. Από την ημέρα (και ώρα) που το παρέλαβα δεν ασχολήθηκα με τίποτα απολύτως! Το διάβασα όλο χωρίς ανάσα. Ένα βιβλίο που με έκανε να μείνω αϋπνη για μία ολόκληρη μέρα! Δεν έκλεισα μάτι μέχρι να το τελειώσω. Ένα βιβλίο με εξαιρετική μετάφραση, ευκολοδιάβαστο και γεμάτο μυστικά. Τα στοιχεία που μάθαινα στο κάθε κεφάλαιο δεν μ άφηναν περιθώριο να μην το πάω ένα "τσικ" παρακάτω..Το λάτρεψα! Σπουδαία γραφή, απίστευτη πλοκή με στοιχεία και αποκαλύψεις, ρομαντικό, αστυνομικό φουλ, περιπετειώδες, ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ! Μετά από έναν ολόκληρο χρόνο μπορώ επιτέλους να μιλήσω για ένα μυθιστόρημα που μ έκανε να βυθιστώ στις σελίδες του (και να μείνω εκεί). Ακόμα βιώνω κάθε σκηνή που διαδραματιζόταν με πρωταγωνίστρια την Τζο Μόντφορντ και τον δημοσιογράφο Eντι Γκάλαχερ.. Ακόμα ζω την αγωνία, τον τρόμο, τον φόβο, την περιπέτεια.. Η Τζο, στην προσπάθειά της να αποκαλύψει περισσότερα στοιχεία για τον θάνατο του πατέρα της, οδηγείται σε μία αγωνιώδη έρευνα γεμάτη ανατροπές. Πραγματικά σας μιλάω, το βιβλίο αυτό έχει μπει στην καρδιά μου και έχει καταφέρει να κάνει στην άκρη όλα τα προηγούμενα "αγαπημένα" μου! Απρόβλεπτο σε όλο του το μεγαλείο! Το προτείνω σε όλους χωρίς καμία εξαίρεση!
 Μπορώ να κάθομαι και να γράφω για ώρες για το συγκεκριμένο μυθιστόρημα, αλλά θα καταντήσω σκέτη κούραση. Περιμένω με αγωνία να το συζητήσουμε αφού το διαβάσετε! Η Βαθμολογία μου?

5/5 Φυσικά.
Εκπληκτικό!

Το βιβλίο μπορείτε να το βρείτε [και να διαβάσετε περισσότερα] Εδώ

Λίγα λόγια για την συγγραφέα:
Η Jennifer Donnelly είναι συγγραφέας επτά επιτυχημένων μυθιστορημάτων. Μεγάλωσε στην πολιτεία της Νέας Υόρκης και φοίτησε στο Πανεπιστήμιο του Ρότσεστερ, όπου ειδικεύτηκε στην Αγγλική Λογοτεχνία και στην Ευρωπαϊκή Ιστορία. Το πρώτο της βιβλίο, το θρυλικό Τριανταφυλλάκι, είναι ένα επικό μυθιστόρημα που διαδραματίζεται στη Νέα Υόρκη και στο Λονδίνο, στα τέλη του 19ου αιώνα. Χαρακτηρίστηκε «εκπληκτικό» από το περιοδικό Booklist, «απολαυστικό» από την εφημερίδα Washington Post, και «ένοχη απόλαυση» από το περιοδικό People. Μεταφράστηκε σε όλον τον κόσμο και άνοιξε τον δρόμο για τις δύο εξίσου επιτυχημένες συνέχειες: Τριαντάφυλλο του Χειμώνα και Το Άγριο Τριαντάφυλλο. Το δεύτερο μυθιστόρημα της, το Βόρειο Σέλας, βασίστηκε σε ένα πραγματικό έγκλημα που διαπράχθηκε στα Αντιρόντακ της Αμερικής το 1906. Το έργο κέρδισε μια σειρά από αξιοζήλευτα λογοτεχνικά βραβεία: Carnegie Medal, Los Angeles Times Book Prize, Borders Original Voices Award, Charlotte Award, ενώ ήταν υποψήφιο και για τα Michael L. Printz Award και Abraham Lincoln Award. Οι New York Times έγραψαν στην κριτική τους ότι είναι «πρωτότυπο και πολυεπίπεδο», ενώ πολλά έντυπα το συμπεριέλαβαν στις λίστες τους με τα καλύτερα βιβλία της χρονιάς: The Times (London), The Irish Times, The Financial Times, Publishers Weekly, Booklist, School Library Journal κ.ά. Την ίδια ενθουσιώδη υποδοχή από κοινό και κριτικούς είχε και το επόμενο βιβλίο της, οι Επαναστατημένες Ζωές, που επιλέχθηκε ως ένα από τα καλύτερα βιβλία της χρονιάς από το Amazon, το Goodreads, το Kirkus, το School Library Journal και τη δημόσια βιβλιοθήκη του Σικάγου. Επίσης οι Επαναστατημένες Ζωές σε audiobook κέρδισαν το Odyssey Honor for Excellence, ενώ ήταν και πάλι υποψήφιες για Carnegie Medal. Το 2014 η Jennifer ξεκίνησε μία μεγάλη συνεργασία με τη Disney, για να δημιουργήσει την επιτυχημένη Young Adult σειρά Waterfire Saga. Η Jennifer ζει στο Χάντσον Βάλεϊ της Νέας Υόρκης με τον σύζυγο, την κόρη και τα δύο σκυλιά της.


18 σχόλια:

  1. Μ'αρεσε πολυ η κριτικη σου Μαρια μου,ειναι ενα απ'τα βιβλια που θελω πολυ να διαβασω!Η περιληψη και η εξιστορηση φανταστικη👍👏👌📖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η κριτική σου Μαρία όμορφη κι εμπεριστατωμένη!!! Το βιβλίο είναι στα προσεχώς για διάβασμα.......η Ντονελι είναι απ αυτές που δεν χάνεις βιβλίο Της!! !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ ολόψυχα Κική μου! Να σαι καλά! Περιμένω την δική σου εντύπωση μόλις το διαβάσεις! 💛

      Διαγραφή
  3. Μαράκι θα το πάρω σίγουρα μόλις μπορέσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Περιμένω την εντύπωση σου Κατερίνα μου μόλις το διαβάσεις! ❤

      Διαγραφή
  5. Το έχω στα αδιάβαστα Μαρία μου,αλλά σίγουρα θα είναι τέλειο αφού μου το πρότεινες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Μαρία!! εξαιρετικό βιβλίο!!!μια ιστορία που άνετα την διαβάζω ξαμξμε την ιδια αγωνια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ! Κι εγώ να σου πω την αλήθεια θέλω πολύ να το διαβάσω ξανά!

      Διαγραφή

  7. Συμφωνω απολυτα μαζί σου!!!το λατρεψα!!!!από τα αγαπημένα μου μαζί με την τριλογία Το τριανταφυλλακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου άρεσε πολύ η κριτική σου!! Ήθελα να το διαβάσω τώρα περισσότερο!! Σε ευχαριστούμε πολύ Μαρία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή