•Γιατί δεν έχουμε όρεξη για διάβασμα? • 📕


 Παρατηρώ μέσα από σχόλια πολλούς φίλους που αυτήν την περίοδο δεν έχουν διάθεση για διάβασμα. Τι συμβαίνει? Δεν θα σας κρύψω ότι κι εμένα μου έχει συμβεί! Τι φταίει? Μήπως δεν μας τραβάει το βιβλίο? Μήπως μας ψεκάζουν ώστε να πέφτει η διάθεση μας? (Πράγμα που πιστεύω) Ήμουν όλη μέρα με το βιβλίο στο χέρι αλλά δεν το άνοιγα καθόλου. Οτιδήποτε χαζό, από το να κοιτάω το ταβάνι ή να ασχολούμαι με το κινητό το έκανα αλλά βιβλίο δεν άνοιξα λεπτό. Κάτι σαν βαρεμάρα! Πριν κατι μέρες μου συνέβη και κράτησε σχεδόν 4 μέρες.. μου είχε συμβεί και την περίοδο των εορτών. Αλλά λέω λογικό. Γιορτές, μπόλικο φαγητό, μηδέν γυμναστική, κρασάκι.. εεε που όρεξη για διάβασμα! Αλλά να συνεχίσει και μετά? Πάει πολύ. Έτσι συγκέντρωσα δύο στοίβες με αδιάβαστα μυθιστορήματα και πλέον έχω συνέλθει και ξεκίνησα δυναμικά! Οπότε βιβλιόφιλοι μου μην στεναχωριέστε καθόλου αν σας συμβαίνει κάτι ανάλογο. Είναι της φάσης κι αυτό και καλά κάνει και γίνεται. Βγαίνουμε πιο δυνατοί και με μεγαλύτερη όρεξη για διάβασμα! 📚


2 σχόλια:

  1. χαλαρωσαμε στις γιορτες... σιγα πανελληνιες θα δωσουμε???? οποτε μας αρεσει θα διαβαζουμε, δεν ειναι σχολειο εδω για απολαυση το κανουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή