Η ζωή που έλειπε


 Σε μια παρουσίαση ρωτήθηκε τι δηλώνει ο Κ. Κρομμυδας. Ηθοποιός ή συγγραφέας; Θα απαντήσω όμορφος άνθρωπος! Και ως γνωστόν οι όμορφοι άνθρωποι διαθέτουν και απίστευτες ικανότητες (εξάλλου πώς να μην;). Μία από αυτές τις ικανότητες που λέγαμε, ονομάζεται "Η ζωή που έλειπε".
 Η αλήθεια είναι πως ανυπομονουσα απίστευτα να διαβάσω αυτήν την ιστορία... Μιλούσαν όλοι για μια απίθανη πλοκή που δεν σε αφήνει αλλά σε οδηγεί σε ένα φανταστικό μέρος με απιθανους ήρωες. Ακριβώς αυτό. Όπως όλοι έτσι κι εγώ δεν γινόταν να τ αφήσω από τα χέρια μου. Με οδηγούσαν οι πρωταγωνιστές (και μη) από το χερακι (λες και είχα υπνωτιστει)! Σωστά όμως! Υπνωτισμός δεν είναι και η μαγεία; Μαγευτηκα! Πολλαπλά συναισθήματα βαρουσαν (και συνεχίζουν) μέσα μου! Δεν διάβασα την παλιά έκδοση, αλλά η καινούργια γαμαει! (Σορρυ μιλάμε κόσμια σ ένα άρθρο, αλλά και πάλι τι θα πει "κόσμια"? Άλλο κεφάλαιο...) Όσον αφορά τα κεφάλαια της ζωής που έλειπε, καλοφτιαγμένα με όμορφη πλοκή, απλή γραφή και ευκολοδιαβαστα όσο δεν παει. Δεν θα μπω καν στη διαδικασία της ανάλυσης της πλοκής, γιατί πρώτον δεν μου αρέσει να το κάνω, διότι "προδίδεται σε μεγάλο βαθμό" και δεύτερον γιατί θα ήθελα και πρέπει να το διαβασετε όλοι διότι αξίζει.
 Θα σταθώ όμως λίγο ακόμη στα λόγια του συγγραφέα: "Λαμβάνω υπόψη την αρνητική κριτική προς όφελός μου. Πολλές φορές σε κάνει καλύτερο."
 Και έτσι θα κλείσω το άρθρο..

• Μεταφράστηκε στα αγγλικά και θα κυκλοφορήσει μετά τα Χριστούγεννα!

Βαθμολογία 5/5 📚 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου