Ποιο βιβλίο να προτιμήσω στις διακοπές μου?


   

Χμμ.. Ωραίο και δύσκολο δίλημμα! Ωραίο γιατί αναφερόμαστε σε βιβλία (ναι το καταλάβαμε αυτό) δύσκολο όμως γιατί? Γιατί είναι τόσα πολλά τα βιβλία και είναι δύσκολο να αποφασίσουμε ποιο να επιλέξουμε ώστε να είναι υπέροχο και ταυτόχρονα να κάνουμε την τέλεια επιλογή για να μην κουβαλάμε και πολλά μέσα στην βαλίτσα..
 Αρχικά, για την επιλογή του βιβλίου καλό θα ήταν να κοιτάξουμε των αριθμό των σελίδων, ώστε να μας φτάσουν καθ όλη την διάρκεια του ταξιδιού και να γεμίσουμε τις βαρετές μας ώρες με γνώση και ψυχαγωγία.. Μαζεύουμε γνώμες και πάντα προτιμούμε το μυθιστόρημα εκείνο που τραβάει τον καθέναν από εμάς ξεχωριστά ως προσωπικότητες! Προσωπικά με τραβούν οι τίτλοι και η εικονογράφηση του εξωφύλλου! Για παράδειγμα..

Το ταξίδι της Ελπίδας. Δεν το έχω διαβάσει ακόμα αλλά και μόνο που βλέπω ένα τόσο ταξιδιάρικο εξώφυλλο σε συνδυασμό με τον υπέροχο τίτλο του.. με κάνει να το τοποθετώ στις καλοκαιρινές επιλογές μου!









 Ένα ακόμα παράδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό για καλοκαιρινή επιλογή: Ουρανόεσσα. Πόσο μαγευτικό εξώφυλλο και τίτλος! Είναι να μην το επιλέξουμε για τις διακοπές μας παρεούλα?

Τέλος θα ήθελα πολύ να διαβάσω δίπλα στην θάλασσα το ''Δυο φιλιά για την Αμέλια''...μου άρεσε απίστευτα ο τίτλος και το υπέροχο εξώφυλλο.. 




1 σχόλιο:

  1. Ωραια βιβλια προτεινες.αναλαφρα θελουμε χωρις προβληματισμους πολλους.ηδη προβληματιζομαστε στην καθημερινοτητα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή